Saturday, August 12, 2017

ΑΡΔΑΝΙ ..πανηγύρι 2017. Ήταν όλοι στην πλατεία. .

Στην κεντρική πλατεία του χωριού ξανασμιξαν απόψε οι απανταχού Αρδανιωτες κα χόρεψαν με κέφι και χαρά μέχρι τα ξημερώματα. 
Μερικά από τα στιγμιότυπα χαρείτε εδώ. 
Κα του χρόνου χωριανοί ευχήθηκαν όλοι μαζί και ένα βέβαιο πως θα τηρήσουν την υπόσχεσή τους..




ΕΝΩΡΙΤΕΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΑΡΤΉΣΕΙ ΣΤΟ ΦΒ

ΧΑΜΌΣ ΑΠΌΨΕ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΎΡΙ  ΑΡΔΑΝΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Το πανηγύρι στο Αρδάνι άρχισε. Απόψε ξεφάντωμα με Δόκιμο και Ελευθερια Χαραλάμπους κ τον υπέροχο Τσαμπά
.
Κάτω από τον πλάτανο μια φορά το χρόνο οι εκτός Τρικάλων Αρδανιωτες ανταμωνουν και ξαναγεμιζουν τις πατριωτικες τους ..μπαταρίες με παιδικές ιστορίες, ανέκδοτα.



Αθηναίοι και... Θεσσαλονικεις Γερμανοί κ.α.δικηγοροι και οικονομολογοι όταν μιλούν για το χ ωριο τος γαληνευουν και περισσεύει η καλοσύνη. . ΔΠ


Friday, August 11, 2017

Η απάτη όλων των εποχών και η ηλιθιότητα των απογόνων της ..αρχαίας Ελλαδας

https://youtu.be/3Nq0NrNRnJk

ΙΣΤΟΡΙΑ.Ιερός Λόχος των Θηβών: Η θρυλική μονάδα που νίκησε τους Σπαρτιάτες. . (βίντεο)



Ιερός λόχος, η θρυλική μονάδα που νίκησε τους Σπαρτιάτες. Αποτελούνταν από 150 ζευγάρια. Γιατί ο Φίλιππος είπε πάνω από τα πτώματά τους: «Να βρει καταστροφή όποιον υπονοεί ο,τιδήποτε άσεμνο για τους άνδρες αυτούς»... 

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/gokieros-lochos-i-thriliki-monada-pou-nikise-tous-spartiates-apotelountan-apo-150-zevgaria-giati-o-filippos-ipe-pano-apo-ta-ptomata-tous-na-vri-katastrofi-opion-iponoi-otidipote-asemno-gia-tous/

Ο Ιερός Λόχος των Θηβών ήταν μια από τις κορυφαίες πολεμικές μονάδες που έδρασαν στην Αρχαία Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 379 π.Χ. από τον Γοργίδα και τον απάρτιζαν 150 ζευγάρια εραστών Θηβαίων οπλιτών αν και πιθανολογείται πως υπήρχε και σε παλαιότερη εποχή.
Στην συνέχεια αναδιοργανώθηκε και απέκτησε μέγιστη φήμη υπό τον Πελοπίδα. Καταστράφηκε ολοκληρωτικά στη μάχη της Χαιρώνειας (338 π.Χ.).
Οργάνωση, τακτική και δράση
Σύμφωνα με τον Πλούταρχο, ο Λόχος ιδρύθηκε από τον Γοργίδα, την εποχή που η Θήβα αποτίναξε τη7 σπαρτιατικήκυριαρχία. Όμως ο Διόδωρος Σικελιώτης μαρτυρεί ύπαρξη Ιερού Λόχου το 424 π.Χ., κατά τη μάχη του Δηλίου. Έχει εκφραστεί η άποψη ότι αυτή η διαφορά με τον Πλούταρχο εξηγείται αν θεωρηθεί πως ο Γοργίδας απλώς αναδιοργάνωσε το σώμα, μετά την απελευθέρωση της Θήβας.
Η ίδρυση μιας τέτοιας επίλεκτης μονάδας καλά εκπαιδευμένων στρατιωτών πρέπει να θεωρηθεί προϊόν μίμησης του επιτυχημένου σπαρτιατικού δόγματος ότι ο πόλεμος είναι τέχνη η οποία αποκτάται με την εκπαίδευση.
Πριν τον Πελοπίδα, ο Ιερός Λόχος χρησιμοποιούνταν αποκλειστικά στην πρώτη γραμμή της θηβαϊκής φάλαγγας, με αποτέλεσμα τη διασπορά των ανδρών του, ενώ ο Πελοπίδας ήταν ο πρώτος που τον χρησιμοποίησε ως αδιάσπαστη δύναμη.
Οι πληροφορίες που δίνουν οι αρχαίοι συγγραφείς για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιήθηκε ο Ιερός Λόχος, μετά την αναδιοργάνωση από τον Πελοπίδα, δεν είναι σαφείς. Εξ αιτίας αυτού έχουν διατυπωθεί αντικρουόμενες ερμηνείες. Κατά μία άποψη, η μονάδα αυτή βρισκόταν πίσω από την πρώτη γραμμή του κέρατος του Επαμεινώνδα. Ωστόσο η θεωρία αυτή προσκρούει στις δυσκολίες παρακολούθησης της μάχης πίσω από σχηματισμό με μεγάλο βάθος, όπως ήταν ο θηβαϊκός. Η αντίθετη άποψη τοποθετεί τον Λόχο στην πρώτη γραμμή της πτέρυγας του Επαμεινώνδα, είτε καλύπτοντάς την ολόκληρη είτε εν μέρει.
Η πρώτη μάχη όπου ο Ιερός Λόχος του Πελοπίδα είχε σημαντική συμβολή ήταν αυτή στην Τεγύρα, όπου ανέκοψε μεγαλύτερη σπαρτιατική δύναμη.
Για τη μάχη των Λεύκτρων, επικρατεί η άποψη πως ο ρόλος του Ιερού Λόχου ήταν καθοριστικός στη διατάραξη της κυκλωτικής κίνησης που επιχείρησαν οι Σπαρτιάτες, αν και μερικοί γνωστοί σύγχρονοι ιστορικοί τον έχουν αμφισβητήσει έντονα, μη δίνοντας βάση στα λεγόμενα του Πλουτάρχου και παρατηρώντας τη σιωπή άλλων αρχαίων συγγραφέων.
Για 35 χρόνια έμεινε αήττητος, μέχρι τη μάχη της Χαιρώνειας το 338 π.Χ. όπου καταστράφηκε ολοσχερώς από το Μακεδονικό Ιππικό του Φίλιππου το οποίο διοικούσε ο Μέγας Αλέξανδρος. Κατά μια υπόθεση που έχει αμφισβητηθεί, ο Λέων της Χαιρώνειας είχε αναγερθεί προς τιμή του Ιερού Λόχου, στην περιοχή που είναι θαμμένοι οι νεκροί του.
Σχέσεις μεταξύ των μελών του Ιερού Λόχου
Κατά τον Πλούταρχο, «ἔνιοι δέ φασιν ἐξ ἐραστῶν καὶ ἐρωμένων γενέσθαι τὸ σύστημα τοῦτο».
Αυτό που οδήγησε στη δημιουργία αυτού του στρατιωτικού σώματος είναι, όπως σχολιάζει ο Πλούταρχος, το ότι μια μονάδα που βασίζεται στην αγάπη και τη φιλία του ερωμένου και του εραστή, κάνει πιο δύσκολο σε κάποιον να την εγκαταλείψει κατά τη διάρκεια της μάχης.
Είναι χαρακτηριστικό πως οι αρχαίοι συγγραφείς συχνά παραθέτουν τη Θήβα ως μια από τις δυο πόλεις-κράτη της ηπειρωτικής αρχαίας Ελλάδας (η άλλη ήταν η Ήλις), όπου ενθαρρύνονταν οι σχέσεις μεταξύ ανδρών και εφήβων.
Επίσης, η λατρεία του Ηρακλή ήταν πολύ διαδεδομένη στη Βοιωτία ενώ ο Αριστοτέλης αναφέρει και ιερό αφιερωμένο στον Ιόλαο, σύντροφο και εραστή του Ηρακλή, όπου οι Θηβαίοι εραστές έδιναν υποσχέσεις αμοιβαίας αφοσίωσης.
Κατά τον Πλούταρχο, ο Ιερός Λόχος πήρε το πρώτο συνθετικό του ονόματός του από αυτό το έθιμο που αναφέρει ο Αριστοτέλης.
Ωστόσο, το γεγονός ότι, κατά τον Πλούταρχο, ο Θηβαίος εραστής δώριζε μια πανοπλία στον ερωμένο, με την ευκαιρία της πολιτογράφησής του, θα μπορούσε να σημειώνει το τέλος της παιδεραστικής σχέσης τους παρά την αρχή της, πρακτική που συνηθιζόταν στην αρχαία Ελλάδα.
Από τα παραπάνω είναι φανερό ότι δεν υπάρχει βεβαιότητα για την ακριβή φύση των σχέσεων μεταξύ των μελών του Ιερού Λόχου, κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους σ' αυτόν. Από τα 11 αρχαία κείμενα (από 9 διαφορετικούς συγγραφείς) που αναφέρονται στον Λόχο, τα έξι μιλούν για σεξουαλική σχέση αλλά, κατά την άποψη του ιστορικού David Leitao, αυτές οι πηγές είναι αρκετά μεταγενέστερες και αμφισβητήσιμης αξιοπιστίας, καθώς αναπαράγουν ερωτική παράδοση της ευρύτερης Ελλάδας η οποία φτάνει μέχρι τον Πλάτωνα. Επιπλέον, οι πηγές αυτές προέρχονται από ηθογραφικά κείμενα και όχι από την καθαρή ιστοριογραφία.
Υπάρχει όμως και η αντίθετη θέση, ότι το σώμα των αρχαίων πηγών που υποστηρίζουν την παιδεραστική εκδοχή είναι λιγότερο επισφαλές από άλλες πληροφορίες της αρχαίας ιστοριογραφίας τις οποίες έχουμε αποδεχθεί ως αληθινές. 
Μια άλλη κριτική στο σκεπτικισμό του Leitao υποστηρίζει πως ο όγκος των αρχαίων αναφορών στην ερωτική φύση του Λόχου, και των οποίων μεγάλο μέρος είναι σύγχρονες με την εποχή του, είναι πολύ σημαντικός για να μπορεί να απορριφθεί.
Με την ίδια προσοχή πρέπει να αξιολογούνται και οι πηγές που μιλούν για μη ερωτική σχέση μεταξύ των Ιερολοχιτών, οι οποίες φαίνεται να υπερβάλλουν στον υποτίθεται καθοριστικό ρόλο του Λόχου στις μάχες της Τεγύρας και των Λεύκτρων. Οι τελευταίες αυτές πηγές φαίνεται να αντλούν αποκλειστικά από τον Καλλισθένη και τον Έφορο.
Εχει μάλιστα διατυπωθεί και η υπόθεση πως η ίδια διάθεση υπερτονισμού της συμβολής του Λόχου (είναι χαρακτηριστικό ότι την αναφέρει μόνο ο Πλούταρχος) έχει γίνει και για τη μάχη της Χαιρώνειας, προκειμένουν να εξαρθεί η συμβολή του Μεγάλου Αλεξάνδρου σ' αυτή τη μάχη.


Pronews.gr

ΝΑΖΙ.18 Οκτωβρίου 1943: Ολοκαύτωμα της Καλαμπάκας


Στις 16 Σεπτεμβρίου 1943 μια μικρή γερμανική δύναμη κατά την διάρκεια ανιχνευτικής περιπολίας έφθασε στην Καλαμπάκα.Στην είσοδο της πόλης,εκεί που βρίσκεται το ξενοδοχείο Διβάνη,αντάρτες άρχισαν να πυροβολούν εναντίον τους και μετά απο σύντομη ανταλλαγή πυρών οι Γερμανοί επέστρεψαν στα Τρίκαλα.Οι αντάρτες πριν αναπτυχθούν στα υψώματα ανάμεσα στα μοναστήρια του Αγίου Στεφάνου και Αγίας Τριάδας τοποθέτησαν νάρκες στον δρόμο Καλαμπάκας-Τρικάλων.Την επόμενη οι Γερμανοί επίστρεψαν στην Καλαμπάκα.Τα τρία πρώτα αυτοκίνητα έπεσαν στις νάρκες.Ανάμεσα στους νεκρούς ήταν και ο Διοικητής της Μεραρχίας των SS Θεσσαλίας ο 40χρονος  Karl Schumers,τιμημένος με το μετάλλιο του Σταυρού των Ιπποτών και του Γερμανικού Χρυσού Σταυρού.Η γερμανική φάλαγγα έφθασε στην πόλη και πυρπόλησε 60 σπίτια.Ένα μήνα σχεδόν αργότερα μεγάλη γερμανική δύναμη επιστρεφεί στην Καλαμπάκα την 18η Οκτωβρίου 1943.Αφενός να εκδικηθεί για τον θάνατο του διοικητή τους,αφετέρου να να κυνηγήσουν τους αντάρτες.Μιά οβίδα έσκασε στον τρούλο της εκκλησίας του Αγίου Στεφάνου,μία δεύτερη πέρασε ξυστά από το καμπαναριό της εκκλησίας της Παναγίας και έσκασε στο βράχο της Αιας.Μπροστά στην γερμανική δύναμη οι αντάρτες δεν ήταν δυνατόν να αντιδράσουν και σε μικρό χρονικό διάστημα εισήλθαν στην πόλη και άρχισαν να πυρπολούν τα εναπομείναντα από την πρώτη πυρπόληση σπίτια.
Από το ολοκαύτωμα διασώθηκαν μόνο τέσσερα κτίρια, σύμφωνα με μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων.
Όλα τα άλλα καταστράφηκαν ολοσχερώς. Από τον πανέμορφο οικισμό με τα γραφικά πέτρινα δίπατα σπίτια με τα ξύλινα μπαλκόνια και τα παραθυρόφυλλα (1000 περίπου) δεν έμεινε τίποτα. 
Μόνο τέσσερα πέντε γλίτωσαν τον πύρινο όμμλεθρο γιατί φιλοξενούσαν τις κατοχικές αρχές. 
Το πρωινό της 19ης Οκτωβρίου,όπως λένε οι μαρτυρίες,η Καλαμπάκα ήταν ένας σωρός από ερείπια και στάχτες και μέσα σ’ αυτά και ανθρώπινες ζωές
Trikala.gr

Wednesday, August 9, 2017

Ώρες αγωνίας: Τραγικές στιγμές για τον Σπύρο Παπαδόπουλο – Άσχημα νέα με την υγεία του…


Τι συμβαίνει στον Σπύρο Παπαδόπουλο;
Δύσκολες ώρες πέρασε ο Σπύρος Παπαδόπουλος.
Εξαιτίας ενός σοβαρότατου προβλήματος υγείας.
Ο αγαπημένος ηθοποιός και παρουσιαστής της επιτυχημένης εκπομπής «Στην Υγειά Μας» βρίσκεται από την προηγούμενη εβδομάδα σε ιδιωτικό θεραπευτήριο.
Ο Σ. Παπαδόπουλος υποβλήθηκε σε επέμβαση αφαίρεσης του δεξιού του νεφρού, καθώς εξετάσεις που έκανε έδειξαν πως υπήρχε όγκος στο νεφρό.
Σύμφωνα με την «Ημερησία», οι γιατροί τού έκαναν εισαγωγή και αμέσως προχώρησαν στην αφαίρεση.
Τις επόμενες ημέρες ο ηθοποιός θα περιμένει τα αποτελέσματα της βιοψίας, ενώ αύριο αναμένεται να πάρει εξιτήριο.
Όσον αφορά την τηλεοπτική στέγη του Σπύρου Παπαδόπουλου, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, είναι πιθανό να μεταφερθεί στον ΑΝΤ1, με χαμηλό κόστος ανά εκπομπή.

Έλληνας στις ΗΠΑ επικαλείται το Χριστό για να αποφύγει τις ευθύνες του σε παρά λίγο τροχαίο

Το βίντεο που εντοπίσαμε στο videomanείναι απολαυστικό και οφείλουμε να παραδεχτούμε πως γελάσαμε αρκετά παρόλο που οι πρωταγωνιστές του δείχνουν πραγματικά αγανακτισμένοι.
Ο οδηγός του αυτοκινήτου είναι Έλληνας, κάτι το οποίο θα διαπιστώσετε κι εσείς αν ακούσετε τη λέξη «Χριστός» που χρησιμοποιεί στο 0:13.
Ο διαπληκτισμός είναι έντονος, ενώ ο πεζός τον κατηγορεί για απροσεξία μετά από ένα παρά λίγο ατύχημα. Ο οδηγός από την άλλη, όπως ξεκάθαρα φαίνεται στο βίντεο, δεν μπορεί να συγκρατήσει το θυμό του, εξαπολύοντας απειλές προς όλους!
«Θες να πας φυλακή;», ακούγεται να του λέει κάποια στιγμή ο πεζός ενώ ο Έλληνας απαντά: «Εσύ θες να πας στο νεκροταφείο;»


Δείτε το λεπτομερώς και θα καταλάβετε.
Haffpost. gr

Πώς το Brexit θα οδηγήσει στην επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα


Eπί δεκαετίες η Ελλάδα απαιτεί την επιστροφή των "Ελγίνειων Μαρμάρων" από το Βρετανικό Μουσείο και το Brexit θα μπορούσε να δώσει ένα τέλος σε αυτήν την ατελείωτη ιστορία» γράφει η «Welt». Η γερμανική εφημερίδα περιγράφει το ιστορικό της αποκόλλησης των Μαρμάρων του Παρθενώνα το 1816, την πώλησή τους στο Βρετανικό Μουσείο και τη σχεδόν άμεση έγερση του αιτήματος της επιστροφής των κλοπιμαίων εκ μέρους των άρτι απελευθερωθέντων από τους Οθωμανούς Ελλήνων. Η «Welt» αναφέρεται, επίσης, στην επίμονη άρνηση των βρετανικών κυβερνήσεων, οι οποίες «αγνόησαν ακόμα και τους καλούς βρετανικούς τρόπους», όπως γράφει χαρακτηριστικά.
Πηγή:EUROKINISIS

Ο πρώην δήμαρχος του Λονδίνου, Μπόρις Τζόνσον, νυν υπουργός Εξωτερικών της Μ. Βρετανίας και υπέρμαχος του Brexit, ο οποίος είχε αρνηθεί, επίσης, την επιστροφή τους στην Αθήνα μετά τη σχετική καμπάνια του Τζορτζ Κλούνεϊ, θα πρέπει τώρα να αντιμετωπίσει πάλι το θέμα, αφού θα βρεθεί στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για την έξοδο της χώρας του από την Ευρωπαϊκή Ένωση, δεδομένου ότι «οι Έλληνες θεωρούν πως με την αποχώρηση της Μ. Βρετανίας από την ΕΕ, ήρθε και η ώρα να ξαναφέρουν τον καλλιτεχνικό θησαυρό πίσω την Αθήνα», σημειώνει η γερμανική εφημερίδα.
«Οι Βρετανοί χρειάζονται για όλα όσα θέλουν (να επιτύχουν) τη συγκατάθεση του ελληνικού Κοινοβουλίου», λέει ο Αλέξης Μανθεάκης, πρόεδρος της Διεθνούς Επιτροπής Δράσης για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα. «Οι πιθανότητεςτης επιστροφής τους δεν είναι αμελητέες.
Οι Έλληνες γνωρίζουν καλά ότι χωρίς τη συγκατάθεσή τους μπορεί μεν η Μ. Βρετανία να αποχωρήσσει από την ΕΕ, αλλά μία οικονομική συμφωνία μπορεί να γίνει μόνο με αυτούς, διότι θα πρέπει να ψηφιστεί από όλα τα εθνικά Κοινοβούλια. Η επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα ως αντάλλαγμα είναι ένα θέμα, το οποίο δεν θέτει μόνο ο Αλέξης Μανθεάκης, αφού και Ελληνες κοινοβολευτικοί έχουν ήδη εκφραστεί παρομοίως» παρατηρεί η Welt.
H γερμανική εφημερίδα τονίζει, ακόμη, ότι «το επιχείρημα της Βρετανίας ήταν μέχρι τώρα το "σμογκ" της Αθήνας, αλλά μετά την ανέγερση του Μουσείου της Ακρόπολης στην Αθήνα έχει καταπέσει. Για τη νομιμότητα της μεταφοράς των Μαρμάρων δεν υπάρχει εν τούτοις αμφιβολία κατά τους Βρετανούς. Ο λόρδος Έλγιν είχε πράγματι την γραπτή άδεια των Τούρκων να πάρει έργα τέχνης από την Ακρόπολη. Γινόταν, όμως, λόγος για "μερικές πέτρες", επομένως κατά την ελληνική ανάγνωση δεν μπορούσαν να εννοούνται πέτρες βάρους 220 τόνων...».
CNN.gr

Tuesday, August 8, 2017

Σχόλιο . Ο ...βόθρος του "σεβασμιώτατου"


Ετούτος ο «σεβασμιώτατος» άνοιξε το στόμα και βγήκε από μέσα του ο βόθρος.
http://efhmeris.blogspot.gr/2017/08/blog-post_44.html?m=1
 Όλοι οι εκλεγόμενοι από τον λαό, είναι κατ’ αυτόν, σάπιοι, άχρηστοι και κοπρίτες! (διαβάστε εδώ τι αναφώνησε http://www.vimaorthodoxias.gr/eipan/kozanis-pavlos-enas-vothros-einai-i-vouli-ton-ellinon-foto/). Μόνο αυτός είναι τίμιος, καλός και ικανός, που «εξελέγη» από ένα στενό κύκλο ομοίων του ως μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης (και πληρώνεται από το Δημόσιο –μην το ξεχνάμε!)
Πριν μερικές δεκαετίες, ένας άλλος ιερωμένος που κατείχε αυτή τη θέση, ο Μητροπολίτης Ιωακείμ (κατά κόσμον Απόστολος Ιωαννίδης) είχε το σθένος να στείλει την 1/8/1936 επιστολή διαμαρτυρίας στον βασιλιά και στην κυβέρνηση για παραμέληση της περιοχής της Δυτικής Μακεδονίας. Αυτό δεν άρεσε στον Μεταξά, που σαν προχθές (4/8/1936) κατήργησε τον κοινοβουλευτισμό και επέβαλε τη δικτατορία -όπως πιθανότατα επιθυμεί και ο κ.Παύλος- και μια από τις πρώτες του ενέργειες ήταν να τον εξορίσει στον Άθω.
Ο Μητροπολίτης Ιωακείμ ήταν από τους ελάχιστους ιερωμένους που πήραν μέρος στην Εθνική Αντίσταση και έμεινε ως φωτεινό παράδειγμα στην ιστορία μαζί με τον Ηλείας Αντώνιο και τον Ιωακείμ της Χίου.
Πιθανόν και ο σημερινός άρχων της ίδιας μητρόπολης να μείνει στην ιστορία, αλλά για άλλους λόγους. Ως ένα υπόδειγμα, δηλαδή, φωνασκούντος αρνητή των δημοκρατικών διαδικασιών και εν τέλει, ως θαυμαστής του «τιμώμενου» αυτές τις μέρες Ιωάννη Μεταξά!

Γιώργος Γούσιας
Θεσσαλονικη

Μας άφησε γεια στα 72 η μοναδική Αρλετα



«Η μοναδική μας Αρλέτα έφυγε πριν λίγο ήρεμα και τρυφερά όπως έζησε. Καλό ταξίδι .  
  Την τελευταία της πνοή σε ηλικία 72 χρόνων άφησε το απόγευμα της Τρίτης η τραγουδίστρια Αρλέτα μετά απο πολύμηνη νοσηλεία στην εντατική μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο.
Η Αρλέτα γεννήθηκε στην Αθήνα και το πραγματικό της όνομα ήταν Αργυρώ-Νικολέτα Τσάπρα. Σπούδασε ζωγραφική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Ξεκίνησε τη δισκογραφική της καριέρα τη δεκαετία του 1960, συμμετέχοντας στο λεγόμενο νέο κύμα της ελληνικής μουσικής. Στα πρώτα της δισκογραφικά βήματα συνεργάστηκε με αρκετούς συνθέτες, όπως ο Γιάννης Σπανός, ο Μάνος Χατζιδάκις, και ο Μίκης Θεοδωράκης.

Το 1981 ηχογράφησε τον πρώτο δίσκο με δικό της υλικό (Ένα Καπέλο με Τραγούδια). Το 1984 και το 1985 γνώρισε μεγάλη επιτυχία με τραγούδια που της έγραψαν ο συνθέτης Λάκης Παπαδόπουλος και η στιχουργός Μαριανίνα Κριεζή στους δίσκους Περίπου και Τσάι Γιασεμιού. Γνωστές επιτυχίες της είναι τα: «Μια Φορά Θυμάμαι», «Τα Μικρά Παιδιά», «Το Λέει Και Το Τραγούδι», «Ο Λύκος», «Το Τραγούδι Της Δραχμής», «Καφενείο», «Σερενάτα», «Έρχεται Κρύο», «Τσάι Γιασεμιού», «Τα Ήσυχα Βράδυα», «Batida de Coco, «Μπαρ το Ναυάγιο», «Λεωφορείο το 2».

Το 1997 κυκλοφόρησε το βιβλίο «Από πού πάνε για την Άνοιξη» με κείμενα, στίχους, σχέδια και ζωγραφιές της. (Εκδόσεις «Καστανιώτη»).

Monday, August 7, 2017

Μητροπολίτης. ".ξεχέζει" την κυβέρνηση κι ο Βούτσης τον χαϊδεϋει


Απάντηση σε φερόμενες δηλώσεις ιεράρχη έδωσε ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης.

«Τις προηγούμενες ημέρες και ενώ η συζήτηση για την Παιδεία στη Βουλή βρισκόταν σε εξέλιξη, αναπαράχθηκε σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες μια κυριολεκτικά απίστευτη φερόμενη ως δήλωση του Μητροπολίτη Σερβίων και Κοζάνης κ. Παύλου, όπου ανάμεσα στα άλλα αναφέται η Βουλή ως “βόθρος” και οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του κοινοβουλίου ως “η κόπρος του Αυγεία”» αναφέρει σε δήλωσή του, ο πρόεδρος της Βουλή Νίκος Βούτσης.

Όπως σημειώνει ο κ. Βούτσης: «Ήλπιζα ότι θα υπήρχε διάψευση ή έστω ανασκευή επί των δηλώσεων που φαίνεται ότι έγιναν. Σε κάθε περίπτωση, δηλώσεις που πέραν των απαράδεκτων χαρακτηρισμών εμφορούνται και από ακραία φονταμενταλιστική, εν προκειμένω ορθόδοξη, αντίληψη δεν μπορούν να τυγχάνουν ασυλίας και να μην αποδοκιμάζονται από τους αρμόδιους πολιτειακούς και βέβαια θρησκευτικούς παράγοντες».

«Επαναλαμβάνω, ελπίζω έστω και σήμερα οι εν λόγω δηλώσεις να διαψευστούν» καταλήγει η δήλωση του προέδρου της Βουλής.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/  iefimerida.gr

wibiya widget