Tuesday, May 1, 2018

«Δεν πιστεύω ότι το έκανε ο παππούς μου» – Τι λέει η 19χρονη για την δολοφονία του Πακιστανού συντρόφου της


Σοκ έχει προκαλέσει η δολοφονία 33χρονου Πακιστανού στον Ασπρόπυργο που φέρεται να διέπραξε ο 62χρονος παππούς της συντρόφου του με ένα σκαλιστήρι
«Είμαι συγκλονισμένη, δεν ξέρω τι έγινε με τον άντρα μου. Εγώ ήμουν μέσα και κοντεύω να τρελαθώ. Πακιστανού στον Ασπρόπυργο που φέρεται να διέπραξε ο 62χρονος παππούς της συντρόφου του με ένα σκαλιστήρι.
»Έχουν πάρει και τον παππού μου και είναι άδικο» είπε συντετριμμένη η 19χρονη κοπέλα.
Όπως τονίζει δεν πιστεύει ότι ο παππούς της σκότωσε τον σύντροφό της αλλά κάποιος άλλος ενώ υπογραμμίζει πως ο 33χρονος Πακιστανός την χτυπούσε.
«Δεν φτάνει που έχασα τον άντρα μου, έχασα και τον παππού μου, δεν μπορώ. Μου συμπεριφερόταν άσχημα και με χτυπούσε, είχαμε προβλήματα όπως όλα τα ζευγάρια… έμενε μόνος του πιο μακριά από τον δρόμο.
»Εκείνη την ημέρα για να πάμε βόλτα… Δεν πιστεύω ότι τον σκότωσε ο παππούς μου» είπε η 19χρονη Μαρία.
Σύμφωνα με το protothema.gr, η 19χρονη κοπέλα διατηρούσε σχέση τα τελευταία τέσσερα χρόνια με τον 33χρονο Πακιστανό και είχαν γνωριστεί στην περιοχή του Ασπροπύργου στο Ήμερο Μέρος όταν ο Πακιστανός που έμενε λίγο πιο κάτω από το σπίτι της, είχε πάει να βρει εργασία στην περιοχή.
Η 19χρονη Μαρία, έμενε με τους παππούδες της που την είχαν μεγαλώσει σαν δικό τους παιδί λόγω προβλημάτων με τους γονείς της, όπως λέει η ίδια.
Η 19χρονη Μαρία υπογράμμισε πως δεν ξέει ποιος σκότωσε τον άντρα της ενώ υποστηρίζει πως σίγουρα δεν το έκανε ο παππού της.
«Την ώρα που σκότωσαν τον άντρα μου ο παππούς μου και η γιαγιά μου ήταν άρρωστοι με πυρετό.
»Ο παππούς μου δεν ήξερε τίποτα» είπε και συνέχισε «δεν ξέρω πώς έγινε το περιστατικό του θανάτου του άντρα μου.
»Είχε έρθει εδώ να με πάρει να πάμε βόλτα και τον περίμενα να έρθει σπίτι» τόνισε.
Υποστηρίζει, μάλιστα, πως δεν κατάφερε να δει ποιος σκότωσε τον άντρα της, γιατί όταν πήγε να ανοίξει την πόρτα την στιγμή που άκουγε τον τσακωμό, κάποιος την τράβηξε και της φώναξε αγριεμένος να φύγει.
«Σε μια στιγμή άκουσα έξω θόρυβο και πήγα να δω τι γίνεται αλλά όταν πήγα να ανοίξω την πόρτα δεν μου το επέτρεψαν, κάποιος μου φώναξε να μην ανοίξω την πόρτα και την τράβηξε να κλείσει.
»Τότε ξεκίνησα να φωνάζω σταματήστε, τι τσακώνεστε έξω από το σπίτι μου. Δεν είναι καλά το παιδί μου, η γιαγιά μου και ο παππούς μου, είμαστε άρρωστοι, φύγετε» είπε.
Τονίζει, δε, πως δεν γνώριζε ότι βρισκόταν απ’ έξω ο άντρας της και πως άνοιξε την πόρτα όταν όλα είχαν τελειώσει με τον άντρα της να είναι μέσα στα αίματα.
«Δεν ήξερα αν είχε έρθει ακόμα. Όταν μου είπαν να μη βγω έξω, φοβήθηκα και έτρεξα πίσω στο δωμάτιο στο παιδί μου.
»Αργότερα, πήγα να δω τι είχε συμβεί καθώς επικράτησε ησυχία και όπως πήγα, είδα κάτι κάτω από την χαραμάδα της πόρτας.
»Άνοιξα και είδα τον άντρα μου ξαπλωμένο μέσα στα αίματα και σοκαρίστηκα» τόνισε.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget