Wednesday, April 18, 2018

«Πλάνταξε» στο κλάμα η Μάγκυ μετά τη δοκιμασία στο MasterChef- Γιατί τα έβαλε με τον εαυτό της (ΒΙΝΤΕΟ)

H EKΠΟΜΠΗ ΠΟΥ ΜΑΓΝΗΤΙΖΕΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ


Με τον εαυτό της τα έβαλε η Μάγκυ του MasterChef, καθώς δεν της άρεσε καθόλου η απόφαση των κριτών για τη δοκιμασία αποχώρησης.

Η παίκτρια έβαλε τα κλάματα, καθώς τόσο εχθές, όσο και σήμερα δεν τα πήγε καθόλου καλά στις δοκιμασίες. Η απόφαση των κριτών του MasterChef στη δοκιμασία της αποχώρησης δεν άρεσε στην Μάγκυ Ταμπακάκη.
«Το να ξέρω ότι ο μισός εξώστης με έχει ήδη για εκτός και ότι έχουν για εντός ένα άτομο το οποίο… Κακά τα ψέματα, εγώ έχω να δώσω πολλά περισσότερα εδώ μέσα από τον αντίπαλό μου. 

Οπότε, γιατί ρε Μάγκυ δεν το έκανες σήμερα; Γιατί; Αν με είχα απέναντί μου, θα με χαστούκιζα. Γιατί τους έδωσες αυτή τη χαρά; Να λένε “οκ, έξω η Μάγκυ, οπότε δύο θέσεις ελεύθερες στον τελικό”. Όχι, όχι… Η μία θέση του τελικού είναι καβατζωμένη και πρέπει να είμαι εγώ εκεί», είπε μεταξύ άλλων η Μάγκυ Ταμπακάκη.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget