Thursday, September 28, 2017

6 «κουνελάκια» του Χιου Χέφνερ αποκαλύπτουν πως ήταν η ζωή στην Playboy Mansion (pics)


Η βίλα του Χιου Χέφνερ αποτελούσε και εξακολουθεί να αποτελεί ως... φιλοσοφία την απόλυτη ανδρική φαντασίωση. Όμως ήταν όλα τόσο ονειρικά για όσους και όσες ζούσαν εκεί; Όχι πάντα.
Αυτό τουλάχιστον μπορεί να καταλάβει κάποιος, διαβάζοντας τις απαντήσεις που έχουν δώσει κατά καιρούς τα... κουνελάκια της Playboy Mansion, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες για την ζωή τους δίπλα στον άνθρωπο που έφερε την... επανάσταση στο ερωτικό περιεχόμενο των περιοδικών και άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 91 ετών.
Katie Price έδωσε λίγα στοιχεία για τα όσα έζησε εκεί σε 1,5 μήνα: «Έζησα στο Playboy Mansion για περίπου έξι εβδομάδες, αλλά δεν ήμουν ποτέ το κορίτσι του Χιού. Διότι για να είσαι το κορίτσι του, θα πρέπει να κοιμάσαι και μαζί του, κάτι που εγώ δεν το έκανα. Και αυτό διότι δεν το ήθελα. Είναι βέβαια ένας εκπληκτικός άνθρωπος, αλλά εγώ δεν ήθελα να κάνω κάτι μαζί του. Είχα περάσει καλά. Δεν ήταν σχέση, όμως, απλά ήμουν μεθυσμένη και έτσι πλαγιάσαμε μαζί. Όταν είμαι νηφάλια δεν τα κάνω αυτά».

Αποτέλεσμα εικόνας για Katie Price playboy
Η Crystal Harris τώρα, έζησε την πιο light έκδοση του Χιου Χέφνερ, καθώς όπως είπε: «Τώρα ο Χεφ είναι πιο μεγάλος πια, και έχει ζήσει όλες τις φάσεις, με πολλές φιλενάδες και όλα τα σχετικά. Τώρα είναι ξέρεις... Αλλιώς. Αγκαλιαζόμαστε στον καναπέ, βλέπουμε καμιά ταινία ή παίζουμε επιτραπέζιο. Μαζευόμαστε με τα κορίτσια και παίζουμε Uno…», ενώ όταν ρωτήθηκε για τις σεξουαλικές επαφές, αρνήθηκε να απαντήσει, περιοριζόμενη σε ένα... «ουδέν σχόλιο».

Αποτέλεσμα εικόνας για Crystal Harris playboy
Οι εμπειρίες της Holly Madison, δεν ήταν και τόσο καλές, όπως εύκολα μπορεί να καταλάβει κάποιος από αυτά που είπε: «Ήταν μια συνεχόμενη μάχη. Προσπαθούσα να πουλήσω την εικόνα του στυλ, ότι όλα είναι τόσο τέλεια εδώ, αλλά ήμουν δυστυχισμένη μέσα μου. Δε μου άρεσε να είμαι κλώνος. Ήταν σίγουρα κάτι που με ενοχλούσε όλη την ώρα. Δεν υπήρχε εμπιστοσύνη, αλλά χειραγώγηση... Υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός με τα άλλα κορίτσια. Έμαθα να μην εμπιστεύομαι ορισμένα άτομα. Υπήρχε μεγάλος φόβος. Ο Χέφνερ ήταν ένας άνθρωπος επιθετικός και αξιολύπητος, ήθελε να χειραγωγεί τους ανθρώπους συναισθηματικά και ως εραστής ήταν απογοητευτικός, ήταν ο χειρότερος εραστής που είχα ποτέ στην ζωή μου».
Αποτέλεσμα εικόνας για Holly Madison playboy
Από την πλευρά της, η Κendra Wilkinson είπε: «Μου ζήτησε να γίνω ένα από τα κορίτσια του και τότε η ιδέα μού φάνηκε καλή. Δεν ήξερα τι ακριβώς σήμαινε αυτό, αλλά δέχθηκα. Τότε ζούσα σε ένα πολύ μικρό διαμέρισμα, είχα μία χάλια ζωή και προσευχόμουν να μπορέσω να φύγω από εκεί. Οταν ο Χιου Χέφνερ μου ζήτησε να μετακομίσω στην έπαυλη του Playboy Mansion, δέχτηκα αμέσως, ωστόσο δεν είχα καταλάβει πως σε όλο αυτό συμπεριλαμβανόταν και το σεξ. Σε ρωτούσε αν θα ήθελες να πας μαζί του στον επάνω όροφο. Και αυτό ήταν. Ημουν 18 και αυτός 78. Δεν ήσουν υποχρεωμένη να πας, ήταν δική σου επιλογή. Ήμουν περίεργη να δω τι συνέβαινε με τα ''κορίτσια του'', γιατί πάντα έπαιρνε στο δωμάτιό του από δύο κοπέλες και πάνω».
Αποτέλεσμα εικόνας για kendra wilkinson playboy
Το 2015, οι αδελφές Carla και Melissa Howe μίλησαν για τους κανόνες που υπήρχαν, αλλά και το πως η οικονομική κρίση έπληξε τον Mr Playboy: «Όταν είστε εδώ, θα πρέπει να γυρνάτε μέχρι τις 21:00. Δεν επιτρέπεται να καλείτε φίλους. Σίγουρα απαγορεύονται οι άντρες επισκέπτες. Έαν παραβείς τους κανόνες, σου απαγορεύεται η είσοδος. Όταν βγεις, δεν μπορείς να επιστρέψεις. Η πιστωτική κρίση έχει οδηγήσει σε περικοπές, με αποτέλεσμα να έχει περικοπεί και το επίδομα των 630 λιρών ανά εβδομάδα στα κουνελάκια. Τώρα πρόκειται απλά για δωρεάν στέγαση και διατροφή στην έπαυλη. Κάποτε η Playmate της χρονιάς έπαιρνε δώρο μια Porche και τώρα ένα Mini Cooper που πρέπει να επιστρέψει μετά από ένα χρόνο». 

No comments:

Post a Comment

wibiya widget