Sunday, August 21, 2016

Βάνα Μπάρμπα: Έγινε 50 και φωτογραφίζεται με την κούκλα κόρη της Φαίδρα [photos]

Η Βάνα Μπάρμπα έγινε 50 ετών και φωτογραφήθηκε μαζί με την κόρη της, Φαίδρα, για τις ανάγκες γνωστού περιοδικού και μιλάει για το πόσο την άλλαξε ο ερχομός της. Η γνωστή ηθοποιός μίλησε και φωτογραφήθηκε για το περιοδικό Down Town.

Η Βάνα Μπάρμπα μίλησε για το πως νιώθει στα 50 της: 'Έχει και τα καλά του, έχει και τα κακά του. Τα άσχημα είναι ότι βλέπεις το σώμα να αλλάζει. Όλα αυτά τα σημεία που έβλεπαν τον ουρανό, τώρα βλέπουν το πάτωμα. Προσπαθείς να μην τα πατήσεις. Και αυτό πονάει. Το καλό είναι ότι βλέπεις εντελώς διαφορετικά τα πράγματα. Παύεις να είσαι χειριστικός και εγωκεντρικός. Δεν είσαι πια εσύ το επίκεντρο του μικρόκοσμού σου και αυτό είναι απελευθερωτικό. Έχει γοητεία να φεύγει η ομορφιά και να μένει πίσω. Κάποτε υπήρξα όμορφη, τώρα έχω άλλα πράγματα να κοιτάξω. Πριν ζούσα μόνο για μένα, ήμουν το κέντρο του κόσμου, ήμουν νάρκισσος, ματαιόδοξη και κακομαθημένη'.

Όσο για το πόσο άλλαξε η ζωή της με τον ερχομό της κόρη της:'Η Φαίδρα με άλλαξε. Κατάλαβα ότι για να κερδίσεις την αγάπη πρέπει να ταπεινωθείς. Πρέπει να σεβαστείς και πάνω απ' όλα να αφήσεις ελεύθερο τον άλλον. Η ζωή μου χωρίζεται σε δύο κεφάλαια: είναι προ Φαίδρας και ένα μετά Φαίδρας. Είμαι μια άλλη γυναίκα'.
life.gr

No comments:

Post a Comment

wibiya widget