Wednesday, September 16, 2015

H Νίκη Τσελίκα σχολιάζει τι θα ψηφίσει την Κυριακή

ΝΙΚΗ ΤΣΕΛΙΚΑ
ΝΙΚΗ ΤΣΕΛΙΚΑ
πρώην αρχισυντ,ΕΡΤ

Σ΄αυτές τις εκλογές δεν προτίθεμαι να ασχοληθώ με τον νέο δικομματισμό
και την κοκορομαχία κορυφής.
Σκέφτομαι, με τη μία ψήφο, που διαθέτω, να συμβάλω στην ακύρωση κάθε ενδεχόμενου να αναδειχτεί η Χρυσή Αυγή σε τρίτη δύναμη.
Η αναζήτησή μου, λοιπόν, στρέφεται σε κόμμα, που έχει πιθανότητες να πάρει την τρίτη εντολή σχηματισμού κυβέρνησης και κυρίως σε κόμμα, που θα παίξει τον ρόλο της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην περίπτωση μεγάλου σχηματισμού ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ.
Με σειρά αρχαιότητας και με κρύα καρδιά έχω στο κάδρο μου το ΚΚΕ,
τη Δημοκρατική Συμπαράταξη (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) και το Ποτάμι...
Κάπως έτσι τα βλέπω τώρα...
Ως την Κυριακή έχω χρόνο για τελικές αποφάσεις... emoticon smile
ΥΓ. Θα μου πεις "και τί μας το λες;"
Το λέω, γιατί θεωρώ, ότι όλους πρέπει να μας νοιάζει να στείλουμε τους υπόδικους νεοΝΑΖΙ εκεί που τους αξίζει: Στη φυλακή και στα απόβλητα της Ιστορίας!

Σχολιάκι
Από πού κι΄ως πού ο Φαλσιανί θεωρείται στην Ελλάδα ειδικός σε θέματα φοροδιαφυγής;;;
Τα αρχεία των πελατών μιάς ελβετικής τράπεζας έκλεψε το παλικάρι και μ΄αυτά κάνει μπίζνες!!!
Ν.Τ.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget