Tuesday, September 22, 2015

Άρχισαν τα όργανα..Κυρ. Μητσοτάκης: Θα είμαι υποψήφιος για την προεδρία της Ν.Δ.


Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, ο κ. Μητσοτάκης υπενθύμισε ότι υπηρετεί την παράταξη από 15 ετών και διαβεβαίωσε ότι «δεν θα ήμουν υποψήφιος, εάν δεν πίστευα στις δυνάμεις μου» (φωτ. αρχείου).
Την υποψηφιότητά του για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας, ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, δηλώνοντας το «παρών»στην κούρσα διαδοχής του Ευάγγελου Μεϊμαράκης.

Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, ο κ. Μητσοτάκης υπενθύμισε ότι υπηρετεί την παράταξη από 15 ετών και διαβεβαίωσε ότι «δεν θα ήμουν υποψήφιος, εάν δεν πίστευα στις δυνάμεις μου».
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, έχω το όραμα που απαιτείται, για να είμαι «παρών» στην κούρσα της διαδοχής.Ελευθερία, αξιοκρατία, δικαιοσύνη, ίσες ευκαιρίες για όλους, υπερθεμάτισε.
Ο κ. Μεϊμαράκης έκανε τα πάντα για να κρατήσει τις δυνάμεις της Ν.Δ., υπογράμμισε ενώ αναγνώρισε ότι τα προβλήματα της παράταξης είναι «βαθιά».
Η Ν.Δ., συνέχισε, διαθέτει παλιά χαρακτηριστικά και σ' αυτό έχει δίκιο ο Αλέξης Τσίπρας. Εάν είμαι πρόεδρος του κόμματος, δεσμεύτηκε, θα υπάρξει αλλαγή των στελεχών και των προσώπων.
Πραγματοποιώντας «άνοιγμα» προς όλες τις πολιτικές κατευθύνσεις, υποστήριξε ότι «χωρούν όλοι στη ΝΔ, από τις παρυφές της σοσιαλδημοκρατίας ως τους ανθρώπους που προσδιορίζονται ως δεξιοί».
«Το όνομα που φέρω αρχικά ήταν πλεονέκτημα, αλλά σταδιακά έγινε μειονέκτημα» τόνισε εν συνεχεία, εκτιμώντας ότι «πολλοί δεν θα με εκλέξουν επειδή είμαι από "τζάκι"».
Ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει ή θα χάσει, όλοι θα στηρίξουμε τον νέο αρχηγό, διαβεβαίωσε, ενώ καταλήγοντας τάχθηκε υπέρ της εκλογής του νέου προέδρου από τη βάση του κόμματος, από τους πολίτες. 
naftemporiki.gr

No comments:

Post a Comment

wibiya widget