Sunday, June 14, 2015

Tι Είδε και τι Ακουσε στο Βερολίνο ο ΚΟΥΡΣΟ!!



Λοιπόν φιλαράκια μου. Ο χρόνος που έχω στη διάθεσή μου για το "φατσοβιβλίο" ολοένα και λιγοστεύει καθότι οι δουλειές πύκνωσαν ενόψει και της αναχώρησής μου για το νησί των Φαιάκων όπως συμβαίνει άλλωστε τα τελευταία 25 (!!!) χρόνια. Ως εκ τούτου, στο περιθώριο της καθημερινής "δράσης" κλέβω λίγο από τον γόνιμο χρόνο για μερικούς ψιθύρους που θέλω να μοιραστώ μαζί σας. Ψίθυρος πρώτος: Στο Βερολίνο όλα πήγαν κατ' ευχήν. Η Έκθεση απέσπασε την περιέργεια και το ενδιαφέρον Ελλήνων και Γερμανών. Οι Γερμανίδες και οι Γερμανοί πουν έσπευσαν να δουν τη δουλειά μου ήσαν κυρίως φιλέλληνες. Οι Έλληνες, ήσαν μετανάστες, επιστήμονες, εργάτες... και ανάμεσά τους ο θρύλος της Ελληνικής κοινότητας ο Κώστας Παπαναστασίου ιδιοκτήτης του "Τέρτσο Μόντο" στο Βερολίνο. Για τον Κώστα και το "Τέρτσο Μόντο" θα σας μιλήσω μια άλλη φορά γιατί καμία περίληψη και καμία οικονομία λόγου δεν μπορούν ούτε στο ελάχιστο να περιγράψουν αυτόν τον...ζώντα Δία ! Ψίθυρος Δεύτερος: Το πολιτικό κλίμα στη Γερμανική πρωτεύουσα είναι διχασμένο. Από τη μια τα Γερμανικά ΜΜΕ να λιθοβολούν καθημερινά την Ελλάδα και την κυβέρνηση του Σύριζα και από την άλλη ένα νεοσύστατο κίνημα Γερμανών Φιλελλήνων κάνουν ότι μπορούν για να αλλάξουν υπέρ μας τις εξελίξεις. Εντυπωσιακό εύρημα, η εκτίμηση όλων στο πρόσωπο του Τσίπρα. Ο "Μικρός" σαρώνει έξω κάτι που με δυσκολία γίνεται αντιληπτό στην πατρίδα μας. Ψίθυρος τρίτος: Η γιορτή του τελικού Τσάμπιονς Λινγκ με βρήκε στο Βερολίνο κι έτσι είχα την ευκαιρία να ζήσω για πρώτη φορά κάτι ανάλογο σε τέτοια κλίμακα και ομορφιά. Για όλα τα παραπάνω θα ακολουθήσουν φωτογραφίες τις οποίες και αναμένω στο κουτί της ηλεκτρονικής μου αλληλογραφίας. Καλημέρα σας !

No comments:

Post a Comment

wibiya widget