Thursday, June 26, 2014

Σαμαράς: Ετσι εκτέλεσα το πέναλτι

Ο πρωταγωνιστής της επικής πρόκρισης αποκαλύπτει πως ένιωθε παίρνοντας την καυτή μπάλα για την εκτέλεση του πέναλτι. Μιλάει για τον μικρό μικρό Jay, αλλά και για τον Δαλάι Λάμα.

Ο πρωταγωνιστής της επικής πρόκρισης αποκαλύπτει πως ένιωθε παίρνοντας την καυτή μπάλα για την εκτέλεση του πέναλτι. Μιλάει για τον μικρό μικρό Jay, αλλά και για τον Δαλάι Λάμα.
Για  την πίεση στην εκτέλεση του πέναλτι
«Πολύ απλά, δεν ένιωθα πίεση εκείνη τη στιγμή. Προσπάθησα να κρατήσω την συγκέντρωση μου και το μυαλό μου καθαρό, για να μην έχω πίεση και άγχος. Με βοήθησε οτι η μπάλα ήταν μακριά και στο περπάτημα έκανα ένα μπλακ άουτ. Για αυτό δεν θυμάμαι τί μου είπαν μερικοί συμπαίκτες που μου μίλησαν. Το μόνο που έβλεπαν ήταν το τέρμα και η μπάλα. Ήξερα από πριν που θα το έστελνα, γιατί αν δεν το έχεις αποφασίσει δεν πάει καλά». «Να μπει η μπάλα μέσα. Δεν είχα άλλη σκέψη στο μυαλό μου. Κοίταγα μόνο τη μπάλα. Είχα κάτι στην αρχή, αλλά το προσπέρασα».
Μια χώρα στην πλάτη του
Όχι δεν το σκεφτόμουν. Την ώρα που κέρδισα το πέναλτι, το οποίο δεν χωράει αμφιβολία αν ήταν ή όχι, κάποιοι ήρθαν, με αγκάλιασαν για να πανηγυρίσουμε... Εγώ τους είπε ηρεμία. Ήξερα οτι έπρεπε πρώτα να μπει γκολ και μετά. Ήθελα να πω οτι το πέναλτι δεν πήρα την μπάλα με το έτσι θέλω, ήταν εντολή προπονητή. Στο ματς με το Ισραήλ που λένε οτι πήρα την μπάλα με το έτσι θέλω, να πω οτι τότε δεν είχε παίξει ο Μπασινάς και στην ομιλία του ο Ρεχάγκελ είχε πει οτι θα το χτυπήσει αυτός που αισθανόταν καλά. Το πήρα και το χτύπησα. Σε όλη την διάρκεια μέχρι να πάρω τη μπάλα, το μόνο που θυμάμαι είναι τα λόγια του Σωκράτη: «Ότι και αν γίνει είμαστε μαζί σου». Ήταν ένα πέναλτι σαν όλα τα άλλα... »
Η σκηνή που παρηγορεί  τον αντίπαλο τερματοφύλακα 
«Αυτό που είπα πριν οτι είμαστε συμπαίκτες και μετά τους τσακωμούς τα βρίσκουμε, ισχύει και για τους αντιπάλους. Δεν μου άρεσε η εικόνα του να κάθεται να κλαίει για τον συγκεκριμένο αγώνα. Όποιος παίκτης και αν ήταν. Πριν πάω σε αυτό, έδωσαν το χέρι μου σε όλους τους υπόλοιπους και πήγα και του είπα οτι πρέπει να είναι υπερήφανος για αυτό που έχει κάνει και πρέπει να φανεί δυνατός. Σήκωσε το κεφάλι του, με είδε, αλλά μετά ήρθε ένας φροντιστής της ομάδας και σηκώθηκε. Στο τέλος είμαστε όλοι άνθρωποι. Ένα παιχνίδι παίζουμε... Δεν θα πω να χαλαρώσουμε, αλλά να αγαπήσουμε το ποδόσφαιρο. Αυτό μας λείπει. Κάνουμε κάτι καλό, μην προσπαθούμε να βγάλουμε προς το έξω το κακό, από τη στιγμή που έχουμε το καλό. Αυτό βγάζει κάποια μιζέρια. Δεν την είχαμε παλιότερα. Είναι μία τάση να νιώθουμε μίζεροι. Η Ελλάδα είναι Ελλάδα, δεν είναι Ελλαδίτσα. Μπορεί να γίνει Ελλάδα, αλλά Ελλαδίτσα δεν θα γίνει ποτε. Είμαστε υπερήφανοι. Για αυτό αγάπη για το ποδόσφαιρο, για την χώρα μας, για τους διπλανούς μας... Νομίζω οτι το έχουμε χάσει αυτό».

Ποιος του έβγαλε το Δαλάι  Λάμα
«Ο Χαλκιάς με τον Κατσουράνη. Στο ματς με την Ρωσία στο πρώτο ημίχρονο είχε γίνει μία διακοπή και εγώ έπαιζα με την μπάλα σα να σουτάρω τρίποντα. Από τότε βγήκε το "είσαι στον κόσμο σου" Είμαι και σαν άνθρωπος ήρεμος. Είναι ο χαρακτήρας μου τέτοιος. Άρα μου είναι πιο εύκολο να την βγάζω και στο γήπεδο. Αλλά αυτά για πρόκριση στο 90', αν τα έβαζα στο μυαλό μου θα υπήρχε πρόβλημα».

Για τον μικρό Jay
«Ανατριχιαστικό, συγκινητικό. Αυτό το παιδί που δίνει τόσο πολύ δύναμη, που είναι απίστευτο. Δεν υπάρχουν λόγια... Νιώθω τόσο πολύ την αγάπη του. Την αγάπη που νιώθω εγώ, την νιώθουν και κάποιοι στην Ελλάδα. Υπάρχει σελίδα στο Facebook για να έρθει στην Βραζιλία; Είμαι ενήμερος... Σήμερα το πρωί στην ομιλία που είχαμε με τον κύριο Σαρρή, είπαμε αν γίνεται να κανονίσουμε τα εισιτήρια για να έρθει και να δει το ματς με την Κόστα Ρίκα. Αν δεν προλάβω τώρα, ελπίζω να πάνε όλα καλά και να έρθει στο παιχνίδι. Θα επικοινωνήσουμε με τον πατέρα του παιδιού, θα τον ενημερώσουμε και θα δούμε... Αν πάρουμε το ΟΚ. Μέχρι να το κάνουμε αυτό... Έχουμε μία φανέλα εδώ, την οποία θα την υπογράψω εγώ τώρα και στο φαγητό θα την υπογράψουν όλα τα παιδιά. Είναι ένα μικρό δώρο που μπορούμε να το κάνουμε. Έχουμε δώσει ραντεβού στο Μπέλφαστ».

Ένα μήνυμα στον Jay
Μου δίνεις τρομερή δύναμη. Το χαμόγελο και η υποστήριξή σου, δίνει δύναμη σε όλους μας στην Εθνική ομάδα. Ελπίζω να σε δω σύντομα. Αν δεν τα καταφέρεις θα σου στείλω αυτή την εμφάνιση. Είμαι πολύ περήφανος που είσαι φίλους μου. Ελπίζω να σε δω σύντομα, φιλαράκι.
o-mikros-tzei-panigurizei-to-gkol-tou-samara
Ο μικρός Τζέι που έγινε γνωστός στο πανελλήνιο όταν έκανε τον γύρο του θριάμβου στην αγκαλιά του Γιώργου Σαμαρά στη φιέστα της Σέλτικ, είναι μεγάλος φαν του Ελληνα διεθνή. Και φυσικά δεν θα μπορούσε να χάσει τον κρίσιμο αγώνα για την πρόκριση.
Ντύθηκε λοιπόν στα μπλε και παρακολούθησε με αγωνία και ενθουσιασμό τα στιγμιότυπα του αγώνα της Ελλάδας με την Ακτή Ελεφαντοστού. Και όταν ο Σαμαράς έβαλε το χρυσό γκολ στο πέναλτι, ο μικρός Τζέι ξέσπασε σε πανηγυρισμούς φωνάζοντας το όνομα του.

 | upd

No comments:

Post a Comment

wibiya widget