Thursday, May 22, 2014

Ο Απόστολος Ζαπάρας μιλάει για το πως έλαβε μέρος στη δολοφονία Λαμπράκη σαν σήμερα 22 Μαίου 1963






Ο Απόστολος Ζαπάρας απο τη Μελβούρνη μιλά για την ημέρα που δολοφονήθηκε ο Γρηγόρης λαμπράκης στις 22 Μαίου 1963, 
Μια συγκλονιστική περιγραφή για το πως κλήθηκε και ο ίδιος με τους άλλους λιμενεργάτες να πανε  για υποστήριξη..Τί έγινε εκείνη την ημέρα απο το παρακράτος της θεσσαλονίκης  ...και ενώ ο λαμπράκης καλούσε τον εισαγγελέα να τον προστατέψει....
¨ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜ¨ΕΝΤΟ..ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ  ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ 






1 comment:

  1. Φίλε μου,Δημήτρη, την έζησα αυτή την Ημέρα. Είχα Γυρίσει από την Γερμανία, γιατί τον Οκτώβρη θα πήγαινα Φαντάρος, ακριβώς 20 χρονών ήμουν. Τέλος είχα ανέβει στην Θεσσαλονίκη για να δώ ένα εξάδελφο που είχε πρόσφατα Παντρευτεί Σαλονικιά και πήγα και στην Συγκέντρωση, αλλά ήμουν μακρυά από το Συμβάν και μόνο την Φασαρία Άκουγα και τέλος είδα τον Τίγρη που μάλωνε μ' εναν ακόμη πάνω στο τρίκυκλο, που πέρασε μπροστά μας και σε λίγο πέρασε σαν βοή η είδηση, ¨Χτυπήσαν τον Λαμπράκη. Μετά Όταν ο Μίκης Ίδρυσε τους Λαμπράκηδες ήμουν από τους πρώτους που έγινα Μέλος, Φαντάρος ων και Υ΄στερα ακολούθησαν οι Ανένδοτοι, οι Συγκρούσεις με την τότε Αστυνομία Πόλεων, το Μητσοτάκη Κάθαρμα, η Αποστασία και Τέλος η Χούντα που ήταν η αιτία να με ξαποστείλει ο Αείμνηστος Φίλος ο Βαγγέλης ο Γιαννόπουλος, στην Αφρική και από εκεί στην Αυστραλία, όπου γνωριστήκαμε. Πάντα είναι στην Μνήμη μου Αυτή η αποφράδα Νύχτα.!!!
    ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ

    ReplyDelete

wibiya widget