Sunday, December 15, 2013

Βραζιλία. Έτσι υποδέχθηκαν οι Βραζιλιάνοι ,τις νέες τιμές στα διόδια.

Βραζιλία. Έτσι υποδέχθηκαν οι Βραζιλιάνοι ,τις νέες τιμές στα διόδια.
 Tiganitas Sotiris. Liana Tzamparli.
Photo: Βραζιλία. Έτσι υποδέχθηκαν οι Βραζιλιάνοι ,τις νέες τιμές στα διόδια. Tiganitas Sotiris. Liana Tzamparli.
Και στην Ελλάδα;

Εεε στην Ελλάδα ΧΑΡΕΙΤΕ!!!θα αυξηθούν οι τιμές και 

θα πολλαπλασιαστουν τα διόδια !!!!!

 Εμεις είμαστε Ευρωπαίοι δεν είμαστε ότι κι ότι !!!!!!

Πάνε 15 μέρες που δημοσιεύθηκε το μεγάλο μαντάτο αλλά όλα εξελίσονται ομαλά..
Με μεγάλες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων, που ξεκινούν από το 20% και φτάνουν το 60% σε ορισμένους σταθμούς, από τις αρχές του νέου έτους, συνοδεύεται το σχέδιο επανεκκίνησης των εργασιών στους τέσσερις οδικούς άξονες που προωθεί το υπουργείο Υποδομών με τις νέες συμβάσεις παραχώρησης που κατατέθηκαν στη Βουλή.
 
Οι “οδικοί άξονες” θα φέρουν ανάπτυξη σε πέντε εργολάβους και σε 20.000 μετανάστες που θα σκάβουν στα εργοτάξια.
Ο υπουργός Υποδομών Μιχ. Χρυσοχοΐδης καθιστά απαγορευτικές τις μετακινήσεις, ειδικά στην Αττική όπου οι αυξήσεις φτάνουν το 60%, για το χατίρι της διαπλοκής. Βιάστηκε, μάλιστα, να καταθέσει τις νέες συμβάσεις παραχώρησης για Ολυμπία Οδό, Ιόνια Οδό, Αξονα Κεντρικής Ελλάδας και Αξονα Μαλιακός - Κλειδί, με το επιχείρημα πως θα χαθούν κοινοτικά κονδύλια.
 
Στη διάρκεια της χθεσινής συνέντευξης Τύπου τόσο ο κ. Χρυσοχοΐδης όσο και ο εθνικός διαπραγματευτής για τις νέες συμβάσεις Ευθ. Βιδάλης παρέλειψαν να αναφέρουν ότι από τον Ιούλιο του 2014 θα λειτουργούν πλευρικά διόδια και στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου, ενώ έναν χρόνο μετά θα λειτουργήσει πλευρικός σταθμός στον κόμβο της Βαρυμπόμπης. Ετσι οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου θα πληρώνουν διόδια και για τοπικές μετακινήσεις.
Ταυτόχρονα, με τις νέες συμβάσεις παρέχεται η δυνατότητα στην κοινοπραξία που κατασκευάζει την Ιόνια Οδό, αλλά εκμεταλλεύεται και το τμήμα Μεταμόρφωση - Σκάρφεια της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας να αυξήσει -από 1ης Ιανουαρίου, αν ψηφιστούν εγκαίρως οι νέες συμβάσεις από τη Βουλή- κατά 60% τα διόδια στις Αφίδνες. Θα προσφέρει όμως εκπτώσεις ανάλογα με τις μηνιαίες διελεύσεις των οδηγών. Αντίστοιχες αυξήσεις έρχονται και στα διόδια που πληρώνουν οι οδηγοί σε Μαλακάσα, Θήβα, Τραγάνα. Οι οδηγοί Ι.Χ. θα πληρώνουν 0,90 ευρώ στον πλευρικό σταθμό διοδίων του Αγ. Στεφάνου και 0,60 ευρώ στον πλευρικό σταθμό διοδίων της Βαρυμπόμπης.
 
Μεγάλες αυξήσεις έρχονται και στα διόδια στον σταθμό Ελευσίνας, όπου η χρέωση θα γίνεται και στις δύο κατευθύνσεις. Στο τμήμα Ελευσίνα - Κόρινθος θα λειτουργήσουν οι πλευρικοί σταθμοί Ν. Περάμου, Πάχης και Αγ. Θεοδώρων και στις δύο κατευθύνσεις. Σήμερα ο σταθμός διοδίων της Ν. Περάμου λειτουργεί στην κατεύθυνση προς Κόρινθο, των Αγ. Θεοδώρων και στις δύο κατευθύνσεις, ενώ της Πάχης δεν λειτουργεί. Ετσι ένας οδηγός Ι.Χ. που πάει σήμερα π.χ. στους Αγ. Θεοδώρους πληρώνει 3,20 ευρώ, από τις αρχές του 2014 θα πληρώνει 4,7 ευρώ (δύο φορές επί 2,10 ευρώ στην Ελευσίνα και μία φορά 0,50 ευρώ στα πλευρικά διόδια Αγ. Θεοδώρων). Ταυτόχρονα μειώνονται οι τιμές των διοδίων, μέχρι την ολοκλήρωση των έργων, στο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα. Μεγάλες αυξήσεις, άνω του 30%, έρχονται και στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί, αλλά θα δίνονται εκπτώσεις έως 80% σε όσους χρησιμοποιούν συχνά τον οδικό άξονα.
 
Κατά τον κ. Χρυσοχοΐδη η επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων, που κοστίζει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στο Δημόσιο, ήταν μονόδρομος γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα πλήρωνε αποζημιώσεις δισεκατομμυρίων στους εργολάβους, στους οποίους έχει δώσει και 520.000.000 ευρώ για αποζημιώσεις. Εμπλοκή φαίνεται πάντως να υπάρχει με την Ολυμπία Οδό, με τους εργολάβους να ζητούν αποζημίωση για το τμήμα (Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα) που δεν θα κατασκευαστεί.

1 comment:

  1. To Σουφλιά.. τον είδε κανένας; Σαμαρά πότε θα τον κείσεις μέσα; Για να πάμε Θεσσαλονικη απο Αθήνα πλρωνουμε περισσότερο απο τη Βενζινη στα διόδια και οι δρόμοι είναι ΑΙΣΧΟΣ..ΚΛΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΜΠΟΛΑ... Κριθιώτης..

    ReplyDelete

wibiya widget