Σίγησε μία από τις σπουδαιότερες γυναικείες φωνές της λαϊκής τραγουδοποιϊας. Η Πόλυ Πάνου πέθανε σε ηλικία 73 ετών, σε ιδιωτικό νοσοκομείο της Αθήνας, όπου νοσηλευόταν το τελευταίο διάστημα με σοβαρά προβλήματα υγείας. Η σορός της θα τεθεί σε λαϊκό προσκύνημα τη Δευτέρα από τις 9.30 το πρωί στο παρεκκλήσι του Α' Νεκροταφείου και στις 3 το μεσημέρι στην εκκλησία του ίδιου χώρου, θα ψαλεί η νεκρόσημος ακολουθίά. Η ταφή θα γίνει στον οικογενειακό τάφο στο Νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου.
Στην εμπροσθοφυλακή του λαϊκού τραγουδιού από τη δεκαετία του '50 που μικρό παιδί την ανακάλυψε ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης στο κουρείο της γειτονιάς της στην Πάτρα, η Πόλυ Πάνου τραγούδησε όλους τους μεγάλους συνθέτες. Από τον Μίκη Θεοδωράκη, τον Τσιτσάνη και τον Παπαϊωάννου, μέχρι τον Καλδάρα, τον Ξαρχάκο, τον Άκη Πάνου, τον Ζαμπέτα, τον Μητσάκη κ.α. "Το αγάπησα πολύ το λαϊκό τραγούδι. Και μπήκα μέσα κι έδωσα όλον μου τον εαυτό" έλεγε σε συνέντευξή της.
"Η Πόλυ Πάνου ερμηνευτικά ήταν μια κατηγορία από μόνη της. Η φωνή της είχε και βελούδο και τη λαγνεία της ανατολής και στιβαρά πατήματα. Μαζί με τη Γιώτα Λύδια, την Καίτη Γκρέϋ και στη συνέχεια τη Μαίρη Λίντα αποτελούν την ιερή τετράδα των μεγάλων λαϊκών τραγουδιστιριών που αναδείχτηκαν στη δεκαετία του '50 και ουσιστικά δίδαξαν πως ερμηνεύεται το λαϊκό τραγούδι της εποχής τους. Ο τρόπος που το τραγούδησαν οριοθετεί την ερμηνεία του και στις μέρες μας" μας λέει ο ερευνητής του λαϊκού τραγουδιού Κώστας Μπαλαχούρης.
Η Πολυτίμη Κολιοπάνου γεννήθηκε στις 28 Οκτωβρίου του 1940 στην Αθήνα και μεγάλωσε στην Πάτρα. Άρχισε να τραγουδά από παιδί. Στα 12 της εμφανίζεται στη δισκογραφία με το "Πήρα τη στράτα την κακιά" του Μπιθικώτση. Ο ίδιος τη σύστηκε στην "Columbia" και εκείνη στα 18 της έχει ήδη κατακτήσει την ερμηνετική της οριμότητα.

"Του Γρηγόρη Μπιθικώτση, το χαρτί που μου 'δωσε, εγώ δεν το 'καψα" θα πει η ίδια πολλά χρόνια αργότερα. Αντίθετα όπως τονίζει ο Κώστας Μπαλαχούρης "με την τέχνη της έμεινε στην πρώτη γραμμή έχοντας κερδίσει την αγάπη, την εκτίμηση, τον σεβασμό και θαυμασμό από μικρούς και μεγάλους από ειδικούς και ομότεχνους. Τα συστατικά της ήταν η σοβαρή παρουσία της, ο δυναμισμός της, η φινέτσα της της, η ρωμαλέα και ταυτόχρονα γοητευτική εμφάνισή της". Ήταν όμως και ένα άλλο στοιχείο που κατά τον Κώστα Μπαλαχούρη καθόρισε την διαδρομή της. "Ερμήνευσε τραγούδια εμπνευσμένων μαστόρων που συνειδητά κατέγραψαν με ρεαλισμό και λειτουργικότητα τα πάθη, τη ζήση και τα όνειρα ενός λαού σε μια ταραγμένη αλλά και ελπιδοφόρα "αναγεννησιακή" περίοδο. Μέσα στην καμμένη γη της δεκαετίας του '50 αρχίζει και φυτρώνει ως όμορφο λουλούδι και στη δεκαετία του '60 συναντούμε πια τον μύθο της μεγάλης Κυρίας".
Βρέθηκε ανάμεσα στους τραγουδιστές που στη δεκαετία του '60 προσπάθησαν να "σπάσουν" το μονοπώλειο των μεγάλων δισκογραφικών εταιρειών. Έτσι με τον Πάνο Γαβαλά δημιουργούν το 1966την ανεξάρτητη δισκογραφική ετικέτα "Βεντέτα". Παρά το σχετικά βραχύβιο του εγχειρήματος, εξακολουθεί να κυριαρχεί στη σκηνή.
Ανάμεσα στα τραγούδια που σφράγισε με την ερμηνεία της είναι τα: "Φέρτε μια κούπα με κρασί" και "Τα αδέλφια δε χωρίζουνε"του Απόστολου Καλδάρα, "Μες στην πολλή σκοτούρα μου", και "Τα λιμάνια" του Βασίλη Τσιτσάνη, "Σβήσε το φως να κοιμηθούμε" του Γιάννη Παπαϊωάννου, "Πάρε το δαχτυλίδι μου" και "Αν μιλούσαν τα σύννεφα" του Μητσάκη,"Σε ποιό βουνό" του Μίκη Θεοδωράκη "'Αλλα μου λεν τα μάτια σου" και "Ένα σφάλμα έκανα" του Δερβενιώτη, "Εσένα δε σου άξιζε αγάπη" του Γιάννη Καραμπεσίνη, "Να πας να πεις της μάνας μου" του Γιώργου Ζαμπέτα, "Στου λιμανιού το καλντερίμι" του Ξαρχάκου, "Τι σου 'κανα και πίνεις" του Μίμη Πλέσσα κ.α. Δισκογράφησε επίσης και "Τα παιδιά του Πειραιά" του Μάνου Χατζιδάκι. Η καριέρα της άνθισε εκ νέου στα μέσα της δεκαετίας του '90 όταν συνεργάστηκε με τον Σταύρο Ξαρχάκο στην παράσταση "Αμαν Αμήν" όπου είχε τον κεντρικό ρόλο.
"Εγώ, πριν απ' όλα, για τον εαυτό μου τραγούδησα, τραγουδούσα, τραγουδάω. Σ' εμένα έδινα και δίνω πάντα λογαριασμό. Χωρίς τρακ, χωρίς τίποτα. Είχα, κι έχω πάντα, μεγάλο, πολύ μεγάλο πάθος" έλεγε.






 Ο Μάνος Χατζηδάκις εμπιστευθηκε την πρωτη εκτελεση της παγκόσμιας επιτυχίας του στην Πόλυ Πάνου.