Monday, July 15, 2013

Tσιπούρα επιτέθηκε 3 φορες σε συνταξιούχο στη Λουτσα.και του αφήρεσε κομμάτι κρέατος.

-Τρείς φορές μου επιτέθηκε λίγο πιο κάτω απο το δεξιό γόνατο και αφού έκοψε κομμάτι κρέας απο το πόδι μου, μου άφησε πληγή 10 εκατοστών!. Ήταν μεγαλούτσικη ,πιο μεγάλη απο την παλάμη μου και ορμούσε αποφασισμένη να αφαιρέσει  το κρέας μου και τα κατάφερε...Πρωτη φορά μου συμβαίνει αυτό στα 80 μου χρόνια "δήλωσε στην EFHMERIS, ο Μιχάλης Παρ. που κολυμπούσε το περ. Σάββατο στη Λούτσα . Μας έδειξε  την πληγή αλλα δυστυχώς δεν είχαμε μηχανή μαζί μας για να σας μεταφέρουμε την εικόνα.
Ο κ.Μιχάλης υποστηρίζει ότι ίσως πριν μπει στο νερό να είχε ξύσει ένα τσίμπημα απο κουνούπι και το αίμα να προσέλκυσε το  ψάρι "αλλα παρ ότι κολυμπάω όλο σχεδον το χρόνο τετοιο πραγμα δεν έχω ξαναδεί..Ειχα ακούσει για τους καρχαρίες ότι έλκονται απο το αίμα,αλλά για τσιπούρα ποτέ"



No comments:

Post a Comment

wibiya widget