Tuesday, March 19, 2013

Κονέ: «Έχουμε καλές πιθανότητες να πάμε στο Μουντιάλ»


  • Κονέ: «Έχουμε καλές πιθανότητες να πάμε στο Μουντιάλ»
  • ERT -Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013 14:09

Για τις πιθανότητες πρόκρισης της εθνικής ομάδας στο Μουντιάλ της Βραζιλίας έκανε λόγο ο Παναγιώτης Κονέσε δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της FIFA. Ο παίχτης της Μπολόνια, επεσήμανε ότι η εθνική ομάδα έχει καλές πιθανότητες για να πάρει το εισιτήριο για απευθείας πρόκριση στο παγκόσμιο κύπελλο του 2014.
«Έχουμε καλές πιθανότητες να τα καταφέρουμε και να πάρουμε την πρόκριση για τα τελικά του Μουντιάλ. Αμυντικά είμαστε στο επίπεδο που θέλουμε, αλλά όχι ακόμη επιθετικά», είπε ο διεθνής άσος, ο οποίος σχετικά με τη θέση που επιθυμεί να αγωνίζεται είπε ότι «νιώθω πως μπορώ να εκφραστώ καλύτερα όταν παίζω σαν μεσοεπιθετικός, αλλά δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση. Δεν είναι πρόβλημα για μένα είτε παίζω στον άξονα είτε στα άκρα. Θα αγωνιστώ όπου με χρειαστεί ο προπονητής μου».
Για την παρουσία του στην Μπολόνια την εφετινή χρονιά, ο 25χρονος άσος είπε ότι «είναι δύσκολο να κάνεις αισθητή την παρουσία σου στη Serie A. Το πρωτάθλημα αυτό είναι πολύ δύσκολο, έχει πολλή τακτική και πολύ μεγαλύτερη ένταση από το ελληνικό. Για έναν Έλληνα ποδοσφαιριστή είναι αναγκαίο να αλλάξει τελείως τη νοοτροπία του για να παίξει εκεί. Δίνω τα πάντα στο γήπεδο και δεν σταματώ να δουλεύω για να βελτιώνομαι και να έχω μεγαλύτερη σταθερότητα στην απόδοσή μου».
Αναφερόμενος στην Ελλάδα είπε ότι «μου έδωσε τα πάντα, τόσο σαν άνθρωπο όσο και σαν ποδοσφαιριστή. Χρωστάω πολλά σε αυτή τη χώρα, που πρόσφερε φιλοξενία στον πατέρα μου, έναν βιολόγο, όταν αποφάσισε να έρθει και να ζήσει εδώ».

No comments:

Post a Comment

wibiya widget