Thursday, July 26, 2012

ΠΙΚΡΑΜΈΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΌ ΤΗΣ Η ΒΟΥΛΑ

 Πικραμένη η Βούλα Παπαχρήστου για τον αποκλεισμό της
Πικραμένη για τον αποκλεισμό της από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου δήλωσε σε σημερινή συνέντευξή της στο πρακτορείο «Reuters» η Βούλα Παπαχρήστου, η οποία εξέφρασε την άποψη ότι η τιμωρία της είναι υπερβολική. «Δεν έχω κοιμηθεί καθόλου και, για να είμαι ειλικρινής, προσπαθώ ακόμη να συμβιβαστώ με αυτό που συνέβη», τόνισε η πρωταθλήτρια του τριπλούν και συνέχισε: «Προσπαθώ να μείνω ήρεμη, αλλιώς θα χάσω τον έλεγχο. Ευχαριστώ τον προπονητή και την οικογένειά μου και τους τόσους πολλούς άλλους ανθρώπους που με στήριξαν».
Η Παπαχρήστου, η οποία ζήτησε συγγνώμη για το σχόλιό της στο «Twitter», επισήμανε ότι το βασικό συναίσθημά της είναι η πικρία για την τιμωρία της, την οποία θεωρεί υπερβολική. «Ύστερα από τόσα πολλά χρόνια πόνου και θυσιών που προσπαθώ να πάω στους πρώτους Ολυμπιακούς μου, είμαι πολύ πικραμένη και αναστατωμένη. Όμως, αυτό που με αναστάτωσε περισσότερο είναι η υπερβολική αντίδραση και η ταχύτητα της πειθαρχικής απόφασης. Δεν ξέρω αν θέλουν να με κάνουν παράδειγμα λόγω του προφίλ μου, αυτό θα το κρίνουν άλλοι, αλλά αυτό που πιστεύω είναι ότι χρησιμοποίησαν ολόκληρη την πειθαρχική δύναμή τους σε μένα γι' αυτό το θέμα. Πήγαν κατευθείαν στο τελευταίο στάδιο με το να με αποκλείσουν από την ομάδα, το οποίο ήταν εξαιρετικά υπερβολικό».
Αναφορικά με το σχόλιό της στο «Twitter» υπογράμμισε: «Ποτέ δεν ασχολήθηκα με την πολιτική. Όπως δήλωσα στη συγγνώμη μου, ήταν ένα κακόγουστο αστείο, το οποίο κυκλοφορούσε από όλους και δεν περίμενα ότι η αναδημοσίευσή του θα προκαλούσε προβλήματα. Ποτέ δεν ήθελα να προκαλέσω θέμα ή να προσβάλω οποιονδήποτε, καθώς δεν έχω αυτόν τον τρόπο σκέψης ή δράσης».
Παράλληλα, η Παπαχρήστου «ξέσπασε» κατά των επίσημων επικριτών της, λέγοντας ότι το -«ταλανιζόμενο» από οικονομικά προβλήματα- ελληνικό κράτος δεν προσέφερε υποστήριξη στους αθλητές, υποχρεώνοντάς τους να προπονούνται σε δύσκολες συνθήκες. «Έχουμε μηδενική υποστήριξη από το κράτος», είπε και συνέχισε: «Υπάρχουν πολλά πράγματα που ο κόσμος δεν ξέρει, όπως οι απαράδεκτες συνθήκες, στις οποίες πρέπει να προπονηθούμε. Για παράδειγμα, δεν υπάρχει θέρμανση και ζεστό νερό, ακόμη και για να κάνουμε ένα μπάνιο το χειμώνα, ούτε κλιματισμός το καλοκαίρι και άθλιες προπονητικές εγκαταστάσεις και εξοπλισμός σε κατάσταση αποσύνθεσης. Αυτά είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου, χωρίς να αναφέρουμε την οικονομική πλευρά και πως έχουμε επηρεαστεί από τις μαζικές περικοπές στην κρατική χρηματοδότηση για τον αθλητισμό».
Παρά την πικρία της, η Παπαχρήστου δήλωσε ότι θα σεβαστεί την απόφαση για τον αποκλεισμό της και τόνισε πως αυτή η εμπειρία την έκανε πιο αποφασισμένη να πετύχει. «Το μόνο που ξέρω είναι να αγωνίζομαι στο στίβο και το καλύτερο των δυνατοτήτων μου και αυτό φάνηκε στις επιδόσεις μου έως τώρα στην καριέρα μου. Πιστεύω ότι είμαι καλός, ευγενικός κι επίσης δυνατός χαρακτήρας. Θα το ξεπεράσω και θα δώσω τις απαντήσεις μου στις μελλοντικές εμφανίσεις μου. Αυτό είναι το μόνο που θέλω να πω πάνω σ' αυτό», υπογράμμισε, για να καταλήξει αναφερόμενη στους αθλητές της ελληνικής Ολυμπιακής ομάδας: «Εύχομαι το καλύτερο σε όλους τους συναθλητές μου στην ελληνική ομάδα, ελπίζω ότι κάθε ένας θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του και θα δείξει ότι η ελληνική ψυχή δεν έχει όρια».
ΑΚΟΥΣΤΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΑΣ

ΤΙ ΛΕΕΙ  Ο Ισίδωρος Κούβελος-Πρόεδρος Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής - 26/07/2012

Ισίδωρος Κούβελος-Πρόεδρος Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής - 26/07/2012

ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗς ΑΥΓΗΣ


;Aστραψε και βρόντηξε ο ηγέτης της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ Ν.Μιχαλολιάκος,μιλώντας σήμερα 26-7-12 στην κοινβουλευτικήομάδα του κόμματός του.Ο κ.Μιχαλολιάκος κατηγόρησε τη Ολυμπιακή  Επιτροπήγια   τον αποκλεισμό ττης Βούλας Παπαχρήστου και "μαστίγωσε" Κούβελο και Καπράλο για την απόφαση αυτή. 

No comments:

Post a Comment

wibiya widget