Tuesday, June 19, 2012

Και οι σοφοί ειναι μαζίμας..GREECE vs GERMANY greek subtitles Monty.Python Football



Το πηραμε απο τη σελίδα του Κωστα Αρβανίτη
Uploaded by  on 21 Jan 2011
Monty.Python.Live.at.the.Hollywood.Bowl.1982.-Football GREECE vs GERMANY
Για τους υπότιτλους πατάμε το CC
greek subtitles by magusta1978


Η γάτα παίζει θέατρο και λέει στο ποντίκι
αν έρθεις λίγο πιο κοντά σου ξύνω εγώ τη μύτη

Κι εσύ αν θέλεις χάιδεψε τα άσπρα μου μουστάκια
κι εγώ σου δίνω δυό φιλιά στα γκρίζα μαγουλάκια

Αν κάνω αψου! μη φόβηθεις θα είναι από το κρύο
κι αν δείς το στόμα μου ανοιχτό να πείς πως είναι πλοίο

Να μπείς ν αράξεις ξαπλωσε κοιμήσου όσο σ' αρέσει
κι αν μπούν οι μηχανές μπροστά να πας στην πρώτη θέση

Αν παίζεις γάτα θέατρο να σε χειροκροτήσω
να φέρω και τους φίλους μου για να σ' ευχαριστήσω

Μα αν θες να γίνεις ferry boat για γκρίζα ποντικάκια
τρελός νονός σε βάφτισε με κόκκινα μουστάκια
__________________
Η ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ.....
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.....

No comments:

Post a Comment

wibiya widget