Wednesday, February 29, 2012

ΑΝΤΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΒΙΛΙΚΑ. Tης Ελένης Σπανοπούλου*



Βασίλης Τσιβιλίκας Πέθανε ο ηθοποιός Βασίλης Τσιβιλίκας

ΑΝΤΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΒΙΛΙΚΑ ΑΝΤΙΟ ΦΊΛΕ ΜΟΥ! Πώς ξημέρωσε σήμερα ο κουτσοφλεβαρος 
στο δισεχτο που βρηκες Βασίλη μου να μας αφήσεις; Και τι να πω ; Ήσουν καλός ήσουν χρυσός κι είχες τις χάρες όλες ! Αυτη η Αυλαία είναι πολυ βαρειά ψυχούλα μου .... Σιωπή στο Δράμα του Κωμικού που ήταν ολάκερος 
χαμογέλιο ,λάμψη, μυαλό , γνώση και ήθος .Αντιο ΘΕΑΤΡΙΝΕ ΜΑΣ. Ίσως κατάλαβες πως δεν μπορείς να μας κάνεις να γ
ελάσουμε πια.... 



Σήκωσε το αριστερό φρυδι, κυτταξε με μ εκεινο το πιο τρελλο προφιλ του ελληνικου θεατρου , κεφαλή δεξιά
παληκαρι μου , πλαταγιασε τα χείλη Τς Τς Τς.... Και μαλωσε με ξανα Βασίλη Πες το ακόμη μια φορά : Δεν θα κουραστουμε ποτε να μνημονευουμε Διονύσιο Σολωμο κι Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη... ΑΝΤΙΟ ΕΛΛΗΝΑ ΜΟΥ!




*H Eλένη Σπανοπούλου
 είναι γνωστη δημοσιογράφος
των Αθηνών και διευθύντρια
Δημ.Σχέσεων του Μεγάρου Μουσικής

(((((((((((()))))))))))))))))))))
Ο Βασίλης Τσιβιλίκας γεννήθηκε το 1942 στη Θεσσαλονίκη.
Απεβίωσε μετα απο καρδιακό επεισόδιο την Τετάρτη 29-2-2012

Πρώτη του εμφάνιση στο θέατρο ήταν το 1965 στη Νέα Ιωνία. Δύο χρόνια αργότερα ο Κάρολος Κουν τον καλεί στο Θέατρο Τέχνης. Στις αρχές της δεκαετίας του ’70 ξεκινά να ασχολείται με την επιθεώρηση και στα μέσα της με την πρόζα.
Τη δεκαετία του ’70 πρωτοεμφανίστηκε και στον κινηματογράφο. Η πρώτη ταινία που συμμετείχε ήταν Η θεία μου η χίπισσα του Αλέκου Σακελλάριου.
Μέχρι την τελευταία στιγμή έπαιζε στο θέατρο, στην παράσταση Η Ζωή ποδήλατο.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget