Sunday, January 29, 2012

Tο ΡΕΤΣΙΝΑΚΙ.. τρελλαίνει κόσμο!!!




Με τις καυτές μέρες του Μελβουρνιώτικου Καλοκαιριού,ανακάλυψα ένα Ελληνικό προιόν που στην κυριολεξία "τρελλαίνει" κόσμο..


Είναι αυτο που βλέπετε αριστερά και που μου έκανε αυτό τον καιρό να νοιώσω, όταν τα βραδάκια με τη δροσούλα το άνοιγα, ότι ήμουν είτε στη Γλυφάδα είτε στα Τρίκαλα.
Στην κυριολεξία απολάμβανα και την τελευταία γουλιά του περιεχομένου..
Πήρα ένα κιβωτιο για τις γιορτές  και όπου κι αν έκανα δωρο μου ζητουσαν που μπορουν να  το βρουν για να το αγοράσουν .
-Ο μπαμπάς μου τρελλάθηκε..ήπιε τα 2 απο τα 4 μπουκάλια ,και ο κουμπάρος σου τα άλλα 2 και μου ζητουν επειγόντως να φέρω κιβωτιο και να τα βάλω στο ψυγείο,λέει η κουμπάρα μου Σόφη.
-Μα ειναι απόλαυση.εχει ένα πρωτόγνωρο άρωμα σταφυλιού,η λίγη ρετσίνη το κάνει πολύ γλυκόπιοτο και πρωτη φορά συναντησαμε κρασί στην Αυστραλία να ταιριάζει τοσο πολυ με τα φαγητά  μας και το κλίμα!!!
Τα ίδια και ο Γιωργος και ο Χρηστος και ο Άγγελος ,αυτούς δηλαδή που τους το έκανα δωρο στις γιορτές..
Ακούγονται πολύ διαφημιστικά τα όσα σας λέω αλλά ο Αχιλλέας Τσούκρας ,απο την εισαγωγική εταιρία ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΙΜΠΟΡΤΣ http://www.tirnavosimports.com.au/ έχει αμέτρητα κρασιά , και ποτα,όλων των ειδων αλλά δεν κάνω καμμιά προσπάθεια να σας μιλήσω για όλα αυτά..
Κόλλησα στο ΡΕΤΣΙΝΑΚΙ ΜΟΥ και δεν
 το κάνω επειδη πωλείται σε χαμηλή τιμή
παρα μόνο γιατί μ αρέσει...!!!
ΔΠ

No comments:

Post a Comment

wibiya widget