Saturday, October 29, 2011

ΓΕΛΑΣΤΕ ΜΕ 3 ΑΣΤΕΙΑ της ΜΑΡΙΑΣ ΔΗΜ. και1 της ΕΛΕΝΗΣ Μ.


                                    
       ΤΡΙΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ της
   
  Marιας  DIM
       Άλλος είδε... 
Μπαίνει ένας ληστής σε μία τράπεζα και φωνάζει: - ΛΗΣΤΕΙΑ!! Μέσα στην αναμπουμπούλα και τον χαμό του πέφτει η μάσκα. Σκύβει, την πιάνει, την ξαναφοράει. Πλησιάζει τον πρώτο που βλέπει μπροστά του και τον ρωτάει: - Λέγε ρε! Είδες καθόλου το πρόσωπό μου; - Τί να σας πώ κύριε ληστά... Λίγο τα ματάκια σας... ΜΠΑΜ, τον πυροβολεί. Πάει στον παραπέρα: - Εσύ είδες τίποτε; - Ε... Λίγο το προσωπάκι σας! ΜΠΑΜ, τον σκοτώνει κι αυτόν. Πάει και στην 3η και της λέει: - Εσύ δεν νομίζω να είδες τίποτε, ε; - Εγώ σας ορκίζομαι δεν είδα τίποτε, ο άνδρας όμως μου τα είδε όλα!
                                      *********
ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Ο σύζυγος κάθεται στον καναπέ στο σαλόνι κάνοντας συνεχώς ζάπινγκ ανάμεσα σε δυο κανάλια όταν από το βάθος ακούγεται η φωνή της συζύγου:

- Τι κάνεις εκεί ρε Δημήτρη, θα την κάψεις την τηλεόραση!

- Τι να κάνω ρε γυναίκα; Αφού βάλανε το μπάσκετ μαζί με την τσόντα και δεν ξέρω ποιο από τα δυο να δω...
...

Και η γυναίκα:

- Την τσόντα δες... Μπάσκεt ξέρεις....
                                           *****
      ΣΤΟ ΜΠΑΡ..

Ήτανε δυο φίλοι, παντρεμένοι με παιδιά.Ένα βράδυ πηγαίνουν σε ένα μπαρ για να πιούν ένα ποτό.
Εκεί που κάθονται,βλέπουν να μπαίνει μια όμορφη μελαχρινή γυναικάρα. Λέει ο ένας στον άλλο:
-Ουάου,τι γυναικάρα! Θα παω να της την πέσω!
-Όχι ρε! Μην είσαι βλάκας,παντρεμένος άνθρωπος,του λέει ο άλλος.
Αυτός δεν ακούει τίποτα.
... … -Πρέπει να σου πω και κάτι που δεν ξέρεις,του ξαναλέει ο άλλος. Είναι στραβή,δε βλέπει. Την ξέρω.
-Ε και τι; Ρατσιστής είμαι εγώ; απαντάει ο άλλος και πλησιάζει την κοπέλα.
-Σπίτι μου ή σπίτι σου;
-Σπίτι μου,λέει αυτή.
-Μισό λεπτό να πάρω τη γυναίκα μου να της το πω.
Η κοπέλα κοκάλωσε!
-Μα καλά,τόση ειλικρίνεια έχετε στην σχέση σας;
-Α,όλα κι όλα.15 χρόνια με τη Γωγώ πάντα λέμε την αλήθεια μεταξύ μας.
Βγάζει το κινητό,παίρνει τη Γωγώ και της λέει:
-Έλα Γωγώ, θα αργήσω να γυρίσω σπίτι… μου έκατσε μια στραβή.!!
========================================

Eleni Μ.
Η γυναίκα στον άνδρα.
- Αγάπη μου, έκανα δίαιτα, και έχασα πολύ βάρος,φαίνεται;
- Μπα, είσαι τεράστια σαν τον φούρνο ακόμα...

Το βράδυ στο κρεβάτι λέει ο άνδρας:
- Μωρό μου, έλα να κάνουμε τρελίτσες...
- Τι λες καλέ, θ'ανάψω ολόκληρο φούρνο για ένα τοσοδούλι λουκανικάκι;;

No comments:

Post a Comment

wibiya widget