Thursday, September 22, 2011

LONSDALE STREET Melbourne.O άλλοτε δρόμος των Ελλήνων που παραδόθηκε στους Κινέζους.


Οι αντιδράσεις θα υπάρχουν σε οποιαδήποτε καταχώρηση σχετικά με το θέμα του άλλοτε Ελληνικού δρόμου της Lonsdale Street. Ειδικότερα, αυτές οι αντιδράσεις προέρχονται από άτομα τα οποία έχουν διαδραματίσει κάποιο ρόλο όλα αυτά τα χρόνια εκεί και έχουν κάθε λόγο στο να εκφέρουν είτε τη γνώμη τους, είτε τις διαφωνίες του. Προ πάντων με το δεύτερο, (με τις διαφωνίες δηλαδή) δεν προλαβαίνω να δίνω εξηγήσεις και να διευθετώ τις καταστάσεις που προκύπτουν. Αναφέρθηκα χθες στον ‘τελευταίο άρχοντα του δρόμου’ και ήταν επόμενο να ξεσηκωθούν αντιδράσεις. Αυτή τη φορά, από το γνωστό επιχειρηματία το Σπύρο τον Καρά, ο οποίος μου τηλεφώνησε και μου ζητούσε εξηγήσεις για την καταχώρηση. «Σέβομαι τον κάθε ηλικιωμένο ομογενή, (μου είπε ο Σπύρος) που συνεχίζει να διατρανώνει με την παρουσία του το ότι ο δρόμος αυτός υπήρξε κάποτε δικός μας! Και θα ξαναγίνει, να το θυμάσαι! Όμως, διαφωνώ κάθετα με το χαρακτηρισμό του ‘τελευταίου Άρχοντα’ που του έδωσες, γιατί όντως δεν έχουν έτσι τα πράγματα! Ο μπάρμπα Κώστας, είναι ένας εκ των τελευταίων επιχειρηματιών που εγκαταστάθηκαν στο δρόμο αυτό, στην εκπνοή της δεκαετίας του 1970. Ενώ εγώ, βρίσκομαι εδώ από την εποχή που ανακαλύφθηκε η... σκόνη! Συνεπώς, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εγώ που προηγούμαι να μην είμαι ο τελευταίος Άρχοντας του Δρόμου. Διεκδικώ το δίκιο μου και δεν αντιδικώ με κανέναν».

Έχει κάποιο δίκιο ο Σπύρος ο Καράς, αφού τόσο αυτός όσο και ο μακαρίτης ο Σαλαπάτας, διαδραμάτισαν σπουδαίο ρόλο τις εποχές που η Lonsdale Street ήταν στις μεγάλες δόξες της. Όμως, επειδή σήμερα ο δρόμος έχει συρρικνωθεί απελπιστικά από Ελληνικά καταστήματα και οι ομογενείς που επισκέπτονται τα μαγαζιά καθημερινά όσο πάνε και... στεγνώνουν, ειλικρινά αδυνατώ πολλές φορές να φέρω στο μυαλό μου αυτούς που υπήρξαν κάποτε πρωταγωνιστές και τα ονόματά τους ήσαν ‘στην πρώτη γραμμή του πίνακα’. Από την άλλη όμως, δεν παύω να κρούω την κουδούνα του κινδύνου για το τι μέλει γενέσθαι με τη νέα πιάτσα του Ώκλη, αφού το πρώτα σύννεφα έχουν ήδη πυκνώσει στους ουρανό της περιοχής και οι ψιχάλες έχουν αρχίσει να πέφτουν! Αναφέρομαι στο θέμα της στάθμευσης των αυτοκινήτων που προηγουμένως ήταν εύκολη, (αφού δεν πατούσε κανείς εκεί) και σήμερα, τείνει να ξεπεράσει την κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της Lonsdale Street.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον Μήτσο τον Παπαγεωργίου, (Γαργάλα΄ τα) μου εξέφρασε το πικρό του παράπονο για το πρώτο πρόστιμο που πλήρωσε για ‘παράνομη στάθμευση στο Ώκλη και φυσικά, έπονται ακόμη περισσότερα! (Πρόστιμα). «Μου φάγανε -μου είπε ο Μήτσος- εξήντα οκτώ δολάρια τα σκυλιά, για δέκα λεπτά που άργησα να επιστρέψω και να πάρω το αυτοκίνητό μου! Φυσικά, ευθύνομαι και εγώ λίγο για την απαράδεκτη κατάσταση, επειδή όταν στάθμευσα το αυτοκίνητό μου εκεί, λησμόνησα να βάλω στο παρμπρίζ τη καρτέλα με την ένδειξη... ‘Trikala-Free Parking’. Ως γνωστόν, το Ώκλη αποτελεί αποκλειστικότητα συνοικίας των Τρικαλινών, αφού εκεί υπάρχει η πλειοψηφία των συγχωριανών μου! Όμως, αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι ας μην χαίρονται μερικοί,  επειδή ανακάλυψαν το αντίβαρο της Lonsdale Street, επειδή εναλλακτική λύση του δρόμου αυτού δεν υπάρχει. Και αν ενθουσιάστηκαν αρχικά επειδή πίστεψαν πως θα σταθμεύουν δωρεάν και θα απλώνουν τις αρίδες τους σε δύο καρέκλες,  λησμονώντας ότι υπάρχουν ακόμη κι΄ άλλοι για να πιούνε καφέ, σε λίγο θα τα ξεχάσουν αυτά! Τα πρόστιμα ξεκίνησαν και ο σώζων εαυτόν σωθήτω! Ας το αντιληφθούν όλοι αυτό!»...

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΑΛΑΝΗΣ

No comments:

Post a Comment

wibiya widget