Saturday, May 28, 2011

Αλλος µε τη βάρκα της ευλογηµένης! Με την ΕΛΕΝΑ ΑΚΡΙΤΑ


          

ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ ΑΚΡΙΤΑ

Αλλος µε τη βάρκα της ευλογηµένης!


ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ, βάλε, κούκλα µου, ένα χεράκι να µε περάσεις απέναντι! Και µαλακά το κουπί, γιατί κουνάει η µαούνα και το στοµάχι µου είναι άσ’ τα! Καπέλωσέµε και µε το ψάθινο, γιατί βαράει η ηλιθιότητα ντάλα µεσηµέρι και θα µε πάρουν σηκωτή! Πέρνα µε απέναντι, χαρά µου – και πού είναι αυτό το «απέναντι» ποσώς µε απασχολεί! Οπου µας βγάλει η στράτα µας. Από δω να φύγω µόνο, κι έχει ο Θεός.

«Μες σ’ αυτή τη βάρκαααα, είµαι µοναχήηη»… Πάει, λάλησα, δεν είµαι καλά, ακούω φωνές του ∆ΝΤ, οι ψυχίατροι θα µου τα φάνε εµένα! Κύριε Στεφανή, δέχεστεµόνο ευρώ ή είστε ανοιχτός σε δραχµές, σε δηνάρια και σε ρουπίες Ινδονησίας; Ναξαπλώσω εδώστον καναπέ;Να κλείσω τα µάτια, ν’ απλώσεις τα χέρια, να ‘ρθούν να φωλιάσουν λευκά περιστέρια; Τι λέω, η τρελή; Τιέχω πάθει, Παναγία µου; Οχι, δεν είµαι καθόλου καλά, κάποιος να µε µαζέψει! Κάποιος να µε περάσει απέναντι, Μανταλένα µου!

Ασχετο: Τη συναίνεση πρώτα την τσιγαρίζεις και τη σβήνεις µε κόκκινο κρασί ή την αφήνεις να ρουφήξει το ζουµάκι της; Μη µου πέσει βαρύ τόσο Μέγαρο Μαξίµου φοβάµαι… Ολοι πήγανε στο πάρτι… Ολοι εκτός απ’ την Αλέκα που ‘χε βγει στο µπαλκόνι και τσακωνόταν µε την πλουτοκρατία του ρετιρέ, γιατί τίναξε τις µπουχάρες και φλόµωσεη άλλη απ’ τη σκόνη… ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΙΚΑ, ΡΕ ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ; Ποια είµαι και µ’ έχουν όλοι στα όπα όπα; Ολοι το καλό µου θέλουνε, όλοι για µένα νοιάζονται, όλοι εµένα πονάνε… Ασχετα που δεν µου το δείχνουν για ναµην πάρω µούρη!Ασχετα που η καΐλα όλων τους είναινα µην τελειώσει η παρτίδα µε τησηµαδεµένη τράπουλα και βρεθούν µε 800 πόντους καιτρεις µπιρίµπες στο χέρι! Μ’ άλλα λόγια, µη χρεωθεί κανένας στα τεφτέρια του τίποτα εκλογές και τον µουντζώνουµε όλοι οµαδικώς!

Απ’ την άλλη, ο Πρωθυπουργόςεκδηλώθηκε. Το είπε ο άνθρωπος καθαρά και ξάστερα: «Κανείς δεν πρέπει να υποτιµά και να ισοπεδώνει τις θυσίες του ελληνικού λαού!». Οτι δηλαδή, έπιασε τον λαό κατά µέρος και τον ρώτησε:

«Θες να µου αυξήσω τη φορολογία, να ανεβάσω τον ΦΠΑ, να σουκόψω την επικουρική, να µειώσω την ανώτατη, να απολύσω το παιδί σου απ’ το ∆ηµόσιο; Θέλεις;». Κι είπε ο λαός: «Επιτέλους, το όνειρο µουγίνεται πραγµατικότητα! Κι αν δε σου κάνει κόπο, µια που είσαι όρθιος, βγάλε µου και το σπίτι στο σφυρί!». ΞΕΡΩ, ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ ΜΟΥ … Ξέρω, πρέπει να βρούµε 12 δισ. µέχρι το τέλος Ιουνίου, αλλιώς βουλιάζει η βάρκα της ευλογηµένης! Κι επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να µαζέψουν τα 600 δισ. που έχουν βγάλει τα λαµόγια παράνοµα από τη χώρα, τα 12 θα τα πάρουν από σένα! Θα πουλήσουν βάρκα, κουπί, ψάθινο καπέλο, το γαϊδουράκι σου και θα σε παντρέψουν και µε τον Σπύρο Καλογήρου! Οπου φτωχός κι η µοίρα του, µικρή νησιωτοπούλα! Κι αν έτρεφες ελπίδες ότι θα χώσει γερά στην τσέπη το χέρι του ο πλούσιος µπαµπάς του Παπαµιχαήλ, µάνα τρελή σε γέννησε! Αυτός µαούνες µέτραγε, µαούνες θα µετράει! Εσύ πάρε δισάκι, πάρε βουνά και µάζευε βρούβες για το µεσηµέρι! Βρούβες, άγριο µέλι κι ακρίδες πλακί σαν τον Φραγκίσκο της Ασίζης! Γιατί εσύ είσαι ο «ηρωικός λαός», Μανταλένα µου! Που σε ανακηρύξανε ηρωίδα, χωρίς να σε ρωτήσουνε αν αντέχεις του ∆ΝΤ το λάβαρο!

ΓΙΑΤΙ, ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ ΜΟΥ, τώρα πια πρέπει να το ‘χεις καταλάβει… Μες σ’ αυτή τη βάρκα είσαι µοναχή και έτσι µοναχή σου τράβα το κουπί...
------------
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 28 Μαΐου 2011 στα Αθηναικά ΝΕΑ

1 comment:

  1. αρκετα χιουμοριστικο θα ελεγα!

    ReplyDelete

wibiya widget