Friday, April 22, 2011

MERSINA... BΡΕ ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ..

Σε παρα πολλές σελίδες του Φαίης μπούκ εμφανίζεται ένα σλόγκαν(;) που ρωτάει :
-¨Τι είπατε μόλις γεννηθήκατε;
 -Βρε..ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ".
Κοιτωντας τη δυο μηνών -και κατι- εγγονή μου κάθε φορά που ανοίγω το κομπιουτερ μου νομίζω,πως πέρα απο το "καλως σας βρήκα" μου λέει:
-Αλλό παππού τί κάνεις;
Κι αφου δεν είμαι κοντά της να την πάρω αγκαλιά, απλά της ψιθυρίζω:
-Γειά σου Μερσινάκι...καλά εσύ;

Φοβερή η επικοινωνία σήμερα και συχνά λέω  ότι "μετανάστευση δεν υπάρχει πιά  ...έγινε ο κόσμος γειτονια..."" αλλά όλα αυτά όταν δεν υπηρχε παιδί για...αγκαλια!!!
Χρόνια πολλά Μερσινες μου,κόρες μου, φίλοι γνωστοί και συγγενεις και ελπίζω του χρόνου τέτοια εποχή να τα λέμε στην πλημμυρισμένοι απο πασχαλιές...Χαιδεμένη!!!
Χρόνια πολλά και καλά συμπατριωτες ... και όσοι  διαβάσετε τουτες τις γραμμές..
δ.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget