Monday, November 8, 2010

Γράμμα απο το Αφγανισταν

Ο Βασίλης Μπαμπατζιας
γραφει απο την πιο "άγρια"
περιοχη του πλανητη μας!!

Καλησπέρα Δημήτρη.
Δεν ξέρω σε ποια γωνιά της γης είσαι την ώρα αυτή, όπου όμως κι αν βρίσκεσαι εύχομαι να είσαι καλά τόσο εσύ, όσο και οι δικοί σου.
Όσον αφορά εμένα είμαι καλά στην υγεία και στη διάθεσή μου. Βρίσκομαι ακόμα στα βουνά του βόρειου Αφγανιστάν δουλεύοντας για την αστυνομική αποστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη χώρα αυτή, κάτι που, παρά τις όποιες δυσκολίες, με γεμίζει με συναρπαστικές εμπειρίες και εικόνες.
Στο μυαλό μου είναι αυτό που μου είχες πει κάποτε - αν έχω κάτι να γράψω να το κάνω. Από τη μεριά μου ξέρω πολύ καλά ότι δεν είμαι καλός στο γράψιμο, άλλωστε στο μάθημα της έκθεσης έπαιρνα πάντα χαμηλούς βαθμούς, και έτσι ξέρω ότι δε θα μπορούσα να γράφω άρθρα σε κάποια εφημερίδα ή κείμενα που απαιτούν άριστη χρήση της ελληνικής γλώσσας.
Οντας όμως εδώ, μακριά από την πατρίδα μας και μακριά επίσης από τους φίλους μου ή έστω τους δικούς μου ανθρώπους με τους οποίους θα μπορούσα να μιλάω πότε πότε για σημαντικά αλλά και για λιγότερο σημαντικά ζητήματα που με απασχολούν ή απασχολούν τους άλλους, νιώθω συχνά την ανάγκη να βρω μια διέξοδο στην επιθυμία μου να μιλάω με κάποιον. Σκέφτηκα λοιπόν, δεδομένων των συνθηκών, να εκμεταλλευτώ την παρουσία σου και αντί να γράφω άρθρα ή τέτοιου είδους κείμενα να γράφω γράμματα σε ένα φίλο, όπου εκεί θα εκθέτω τις απόψεις μου για θέματα που με απασχολούν και με προβληματίζουν. Και αυτό θα είναι για μένα μια διέξοδος σε μια ανάγκη μου να μιλήσω και όχι ένα πρέπει για τους όποιους δικούς του λόγους.
Αν από τη μεριά σου κρίνεις καλό και χρήσιμο να ανεβάσεις κάτι από αυτά, γιατί όχι. Θα είναι για μένα χαρά και τιμή.
Να είσαι και να περνάς καλά.
Βασίλης Μπαμπατσιάς
Με το Βασίλη Μπαμπατζια(αριστερα)στη Γλυφαδα πίνοντας τα ουζακια μας σε  μια επισκεψη του στην Αθηνα τον περ.Γενναρη. Οι ιστοριες του για το Αφγανισταν αλλα και της αστυνομίας,όσο υπηρετουσε στην Ελλάδα ειναι συχνα συγκλονιστικες..Προσωπικα τον παροτρυνω να κρατα ημερολόγιο και να το εκδωσει καποια μερα..Περα απο τα οσα λεει για το γραψιμό του,η πέννα του "τρωει" πολλους  απο τους φωστηρες των ΜΜΕ σε παγκοσμια κλιμακα..Εξ άλλου κανενα ρεπορταζ δεν ειναι πιο συγκλονιστικο απο αυτο που γραφεται στη χωρα και στο χωρο τον εξελιξεων..Βασιλη προχωρα ..Η ΕΦΗΜΕΡΙΣ στη διαθεση σου. Δ.Παπαγεωργίου

No comments:

Post a Comment

wibiya widget